Gå til innhold

S4, XPeria eller HTC One?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt uenig mtp designet på s3/s4.

 

Helt enig med deg. Det er faktisk ganske store forandringer på designen fra Galaxy S3 til Galaxy S4. Broren min har en Galaxy S3 som han klarte å miste i toalettet. Den telefonen så ganske slitt ut og trengte å bli byttet ut uansett, så broren min kjøpte seg en ny Galaxy S3 hos en venn ganske billig.

 

Og med å ha sett på hannes nye Galaxy S3 mens jeg hadde min nye Galaxy S4 (ja har skaffet meg den), så er det faktisk ganske store forandringer på designen. Å se begge telefonene rett i fra fronten på et bilde sier nesten ingenting om hvordan dem ser ut når du selv kan se på dem og snu og vende på dem for å se hele telefonen med våres egne øyner.

 

Det er da man innser på hvor store forandringer det er på telefonene.

 

S4 og S3 er nesten identiske når det kommer til designet, mens det er ganske stor forskjell på HTC One og HTC One X.

 

Anngående S3 og S4, så les det jeg skreiv over.

 

Når det kommer til HTC One X og HTC One, så er forskjellene der på samme måte som forskjellene i fra Galaxy S2 til Galaxy S3.

 

Jeg tør vedde 100 kroner på at neste toppmodell i fra HTC beregnet for Europa kommer til å ha omtrent indentisk design som HTC One.

Endret av Bowers & Wilkins
Lenke til kommentar

Helt enig med deg. Det er faktisk ganske store forandringer på designen fra Galaxy S3 til Galaxy S4. Broren min har en Galaxy S3 som han klarte å miste i toalettet. Den telefonen så ganske slitt ut og trengte å bli byttet ut uansett, så broren min kjøpte seg en ny Galaxy S3 hos en venn ganske billig.

 

Og med å ha sett på hannes nye Galaxy S3 mens jeg hadde min nye Galaxy S4 (ja har skaffet meg den), så er det faktisk ganske store forandringer på designen. Å se begge telefonene rett i fra fronten på et bilde sier nesten ingenting om hvordan dem ser ut når du selv kan se på dem og snu og vende på dem for å se hele telefonen med våres egne øyner.

 

Det er da man innser på hvor store forandringer det er på telefonene.

 

 

 

Anngående S3 og S4, så les det jeg skreiv over.

 

Når det kommer til HTC One X og HTC One, så er forskjellene der på samme måte som forskjellene i fra Galaxy S2 til Galaxy S3.

 

Jeg tør vedde 100 kroner på at neste toppmodell i fra HTC beregnet for Europa kommer til å ha omtrent indentisk design som HTC One.

 

Ser den og skjønner at det egentlig er ganske subjektivt. Jobber med salg av telefoner så har tatt på begge modellene og sett dem ved siden av hverandre. De er ganske like, og det hevder både mine kollegaer og flertallet av kunder som kommer i butikken. Sier ikke at de er helt like, men nesten. Det er samme materiale, samme farger osv. Mener eller ikke at det er noe negativt i det, men like det er de.

 

Og ja neste HTC telefon kommer nok til å være lik One.

Lenke til kommentar

Jeg har lekt med alle 3 telefonene, og ville utelukket Xperia. Den har litt dårligere specs, og føles ikke som kvalitetstelefonen jeg trodde den skulle være. Føles som billig juggel.

 

Jeg har HTC One, og irriterer meg hovedsakelig over noe som heter Blink Feed og at knappene for volum og av/på er ugreie å trykke på. Men den føles bunnsolid og ser bra ut i svart.

 

S4 virket som en veldig god telefon. Tror kanskje jeg vil anbefale deg den. Ble overrasket over kvalitetsfølelsen og designet.

Lenke til kommentar

 

Jeg har HTC One, og irriterer meg hovedsakelig over noe som heter Blink Feed og at knappene for volum og av/på er ugreie å trykke på. Men den føles bunnsolid og ser bra ut i svart.

 

S4 virket som en veldig god telefon. Tror kanskje jeg vil anbefale deg den. Ble overrasket over kvalitetsfølelsen og designet.

 

her er en måte å "kvitte seg med blinkfeed på", Det er egentlig så enkelt som å velge en annen skjermbilde som "home".

 

du ser video her

 

http://www.gottabemobile.com/2013/06/08/how-to-disable-blinkfeed-on-the-htc-one/

Lenke til kommentar

her er en måte å "kvitte seg med blinkfeed på", Det er egentlig så enkelt som å velge en annen skjermbilde som "home".

 

du ser video her

 

http://www.gottabemo...on-the-htc-one/

 

Joda, akkurat det har jeg fått til. Men det irriterer meg bare å vite at den er der, og at de suger så mye som en promille av resusser. Hadde det enda vært en mulighet til å legge inn flere spennende nyhetsaktører på den siden, så hadde det vært noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...