Gå til innhold

Samsung galaxy s3 - få ut minne lagret innternt?


Anbefalte innlegg

Hei, har en s3 som fikk en runde i vaskemaskinen. Lå et døgn i i ovnen, men funker ikke.

 

Har noen bilder som er lagret innternt på telefonen som jeg skulle ha fått tak i.

Må jeg ha en "spesialist" til å gjøre dette elr er d no som jeg kan gjøre selv?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la den tørke, ta ut batteri, tørk dette samt batterirom med tørkepapir. du burde latt den stå i sola, ikke ovnen! du kan risikere å få den smeltet. har du diverse små skrutrekkere så burde du kunne åpne mobilen for så å kunne blåse med trykkluft e.l. Hvis den har ligget i vaskemaskinen kan det ha dannet seg kalk inni mobilen, noe som ikke er så possitivt for din del, da dette vil korrodere ledninger o.l.. prøv å få ladet telefonen etter dette og prøv å slå den på. hvis den starter normalt kan du koble til pc og hente ut filer gjennom windows utforsker. beklager rotete svar, litt trøtt.

Lenke til kommentar

la den tørke, ta ut batteri, tørk dette samt batterirom med tørkepapir. du burde latt den stå i sola, ikke ovnen! du kan risikere å få den smeltet. har du diverse små skrutrekkere så burde du kunne åpne mobilen for så å kunne blåse med trykkluft e.l. Hvis den har ligget i vaskemaskinen kan det ha dannet seg kalk inni mobilen, noe som ikke er så possitivt for din del, da dette vil korrodere ledninger o.l.. prøv å få ladet telefonen etter dette og prøv å slå den på. hvis den starter normalt kan du koble til pc og hente ut filer gjennom windows utforsker. beklager rotete svar, litt trøtt.

 

dette må jeg prøve (Y)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...