guom Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 hva med at begge to er på dc++ samtidig? (med mindre det er noe hemmelig som ikke kan se dagens lys da.)
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Skrevet 25. september 2003 så ftp / irc er ikke gode forslag? hva forventer du egentlig? Joda det er et godt forslag...takker....men det er ikke alle forslagene som er like bra...om du skjønner...dersom jeg hadde hatt 14,4 modem så hadde jeg vel ikke spurt....mac har jeg ikke tenkt å kjøpe...osv.osv
Ulvestad Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 ....har prøvd over msn og icq, det funker ikke...noen som har andre forslag..MSN funker vel bra. Sender 600-800 mb der og det tek ei tre-fire timer. Dere må ha tolmodighet.
oathunder Skrevet 25. september 2003 Forfatter Skrevet 25. september 2003 MSN funker vel bra. Sender 600-800 mb der og det tek ei tre-fire timer. Dere må ha tolmodighet. Jeg bruker ca 40 min på en mp3 melodi...
Anders Leipsland Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Tror vi kan slå fast at problemet her ikke er overføringsmetode, men at en eller begge to ikke har satt opp utstyret deres riktig. Om det er PCen eller routeren eller hva det er, men det er der problemet ligger
Torbjørn Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 tsk tsk tsk ville bare poengtere at linux er basert på en generell nettverksfilosofi, mens for windows er nettverk noe brysomt som folk ville ha og som de måtte kode inn støtte for i ettertid. alternativer for en out-of-the-box linux installasjon: scp sftp ftp http https irc mail diverse IM klienter
Skillz Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 hva med en eller annen polakk som løper frem og tilbake mellom deg og din kompis med en diskett eller en USb disk!! Da går det sikkert kjapt! Viss ikke FTP eller Irc er gode forslag så vet ikke jeg heller!!
wil Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 FTP er forsåvidt ganske bra, forresten hvilket OS kjører du/din kamerat, hvem er det som skal hente filer, du eller kameraten din? hvis f. eks du har W2K og han har XP pro så kan du bare installere remote desktop å connecte deg opp mot hans pc. da kan du flytte å kopiere filer så mye du vil, du kan også få en hastighet opp til 1 megabit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå