Gå til innhold

I love MPX.no


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne fortelle om min favoritt nettbutikk fra nå av... MPX.no.

I våres kjøpte jeg et ATI 9700 PRO skjermkort derifra. I det siste hadde kortet startet å fuske og jeg bestemte meg for å sende det inn som en reklamasjon. Hadde ikke kvitteringen så jeg ringte kundeservice. Det var ikke noe problem, de hadde all info på data. Sendte det inn og fire dager etter at de hadde mottat pakken lå returpakken på mitt lokale postkontor.

Regnet med at jeg ville motta et ATI Sapphire 9800 skjermkort da 9700 kortene er vansklig å oppdrive, men neida i pakken lå det faktisk et 9800 PRO kort, som faktisk er nesten 1000 kr dyrere en 9800 og koster 1000 kroner mer en det jeg betalte for mitt skjermkort for 6 mnd'er siden. Det kaller jeg service. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er "ikke helt" enig med synspunktene deres her. Mpx.no er bra de, men er ikke bestandig så raske til å sende varer i retur. Sendte inn en vare for 2 uker siden nå. Først måtte jeg purre på returnummer, så nå sitter jeg og purrer på den nye varen. Til tider er det litt treigt :cry:

 

Menmen.. til vanlig er Mpx.no en av de beste nettbutikkene i Norge: billig og hyggelig. Anbefales :wink:

Lenke til kommentar

Hadde en lignende opplevelse. Kjøpte Sapphire 9700 pro i julekalender til Komplett (2795kr). Den begynte å fuske nå i sommer. Sendte i retur og fikk 9700 pro AIW (ca 2000kr dyrere enn korte jeg hadde). Men det manglet den ene funksjonen jeg trengte....støtte for to skjermer. Så jeg endte opp med å få et 9800 pro kort!! Og dette var komplett...de kan sine saker de og!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...