Gå til innhold

Beste syyyke filmen du har sett?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
dust to dawn filmene var litt råe etter min smak..  

byner å bli litt gammle nå da

 

Hvis det er From Dusk Till Dawn du mener synes jeg du har en rar definisjon på hva som er gammelt. 95, 98 og 00, synes ikke det er så fryktelig gammelt jeg.

 

Ichi takk, ikke Itchi :x

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel... Jeg var med på den første bølgen med videofilm i Norge, på begynnelsen av 80-tallet (Beta, video 2000 og greier). Handlingen som ble beskrevet i et tidligere innlegg, med fiskekroker i puppene og sånn, kommer fra en av Cannibal-filmene. Husker ikke hvilken, Ferrox eller Holocost eller en av de andre italienskproduserte ripoff-filmene som fulgte alle populære filmer på den tiden. Dette var forøvrig også storhetstiden til Zombie-filmene, som også idag er klassikere. Se f.eks Night of the living dead (ikke den fargelagte versjonen), Dawn of the dead eller Day of the dead (den minst geniale av dem). Når det gjelder syk film, er det mange som er nevnt allerede, og særlig endel av de asiatiske (så som Itchi) er helt pyton. Peter Jackson er helt konge, og bad taste en klassiker. Selv var jeg dengang hektet på skrekkfilm, og har du lyst til å bli skremt, se på The Beyond, The Boogeyman, Ressurection eller annet fra første halvdel av 80-tallet. Det lages ikke slike skrekkfilmer lenger... :-?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Handlingen som ble beskrevet i et tidligere innlegg, med fiskekroker i puppene og sånn, kommer fra en av Cannibal-filmene. Husker ikke hvilken, Ferrox eller Holocost eller en av de andre italienskproduserte ripoff-filmene som fulgte alle populære filmer på den tiden.

 

Cannibal Ferox :-)

 

Se etter Lucio Fulci.

Lenke til kommentar

Den sykeste jeg har sett er "Cannibal Corpse" Det er en splatter fra 70-tallet om et fly som krasjer i jungelen og flere trefninger med en cannibalstamme. I en scene tar de store rustne kroker og stikker dem gjennom puppene til en yngre dame for så å heise henne opp en meter over bakken.der henger hun til de føler hun har skreket av seg... :o

 

Den er tydeligvis sjelden å få tak i. Fant den ikke på imdb.com.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nazijegeren! Lokal film i fra bygda ifra 1990, men fy f**** hvor sprengt den filmen er til tider!

 

Ellers så er det en film jeg ikke har sett, men bare må være syk. Hør på tittelen:

"Gay Niggers from outer space"

 

Dansk kortfilm!

 

Vet det er utrolig, men jeg har hørt om den ja :D

 

Hva med Plan 9 From Outer Space? Den må seriøst noen av dere ha sett. Den er sykt dårlig. Morsom, men dårlig. Ed Wood's Citizen Kane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...