Gå til innhold

Noen bra nettbutikker som fører "streetwear"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker www.drjays.com til omtrent alle kleskjøp jeg gjør. Jeg droppa Karmaloop når de ringte meg 3 om natta for å sjekke om jeg faktisk var den jeg utga meg for å være.

Når man bestiller fra USA kan det fort bli dyrt med frakt, fortolling og moms, så jeg kjøper som regel for over 1000 kroner nå jeg først handler.

Anbefaler DrJays :)

Skrevet

Jeg bruker www.drjays.com til omtrent alle kleskjøp jeg gjør. Jeg droppa Karmaloop når de ringte meg 3 om natta for å sjekke om jeg faktisk var den jeg utga meg for å være.

Når man bestiller fra USA kan det fort bli dyrt med frakt, fortolling og moms, så jeg kjøper som regel for over 1000 kroner nå jeg først handler.

Anbefaler DrJays :)

okey så man bør handle en del siden frakt er relativt dyrt? fant mye kult på karmaloop så prøver å gi det en sjangse hvertfall, men skal absolutt sjekke ut drjays også:) hvordan er størrelser i statene, ca samme som her? ellerbør jeg satse på small..er 174ish:P

Skrevet (endret)

www.tresbienshop.com

www.needsupply.com

www.oipolloi.com

www.endclothing.com

www.caliroots.com

Spørs egentlig hva du mener med streetwear. Streetwear kan være alt fra gangster- og saggestil til high-end moderne/hipsterwear.

Endret av Mladic
Skrevet (endret)

Hadde det ikke vært enklere å bruke norske butikker? Slepper toll osv.

Nå vet ikke jeg hva du meiner med "streetware". Tenker du på slikt "sagge/yo" klær?

Mulig disse er ikke det du leier etter, men jeg personlig liker å holde meg med norske butikker. Retur er enkelt, og du blir ikke overrasket over andre gybyr osv.

Jeg bruker hovedsakelig disse:

http://www.laredoute.no/

Ikke lokalisert i norge, men du betaler ikke ekstra av den grunn. Gratis retur (du får lapp som du fester til pakken)

http://www.smartguy.no/

Gratis frakt, men du må betale porto for retur. Stort utvalg. Svært gode priser. Jeg handler som regel her.

Endret av AvidGamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...