Gå til innhold

Beklager, der gikk linken min til NewEgg istedet, gitt....


Anbefalte innlegg

At noen skal få lese enkelte saker, bare fordi de betaler 30kr pr/mnd, og ikke resten, er en dårlig idè, mener nå jeg. ;-|

Hva med å overøse de som ikke har råd/vil betale med reklame, f.eks? ;-)

Eller har det vært prøvd?

 

Etter DB.no prøvde seg på det samme, merket jeg at surfemønsteret mitt forandret seg til IKKE å gå inn på DB.no for å lese sakene som IKKE var med i DB Pluss og. Et tankekryss.. ;-)

 

Jeg forstår at alle trenger penger, men dette er ikke måten å gjøre det på, mener altså jeg. ;)

 

Lykke til ihvertfall!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At noen skal få lese enkelte saker, bare fordi de betaler 30kr pr/mnd, og ikke resten, er en dårlig idè, mener nå jeg. ;-|

Hva med å overøse de som ikke har råd/vil betale med reklame, f.eks? ;-)

Eller har det vært prøvd?

 

Etter DB.no prøvde seg på det samme, merket jeg at surfemønsteret mitt forandret seg til IKKE å gå inn på DB.no for å lese sakene som IKKE var med i DB Pluss og. Et tankekryss.. ;-)

 

Jeg forstår at alle trenger penger, men dette er ikke måten å gjøre det på, mener altså jeg. ;)

 

Lykke til ihvertfall!

 

Hei,

 

Takk fortilbakemeldingen.

 

Vi har laget Ekstra som et svar på at brukerne har ønsket å ha bort annonsene, og få mer innhold. Vi vil produsere mer stoff, men reklame er ikke lenger nok for å finansiere dette. Vi har derfor satt opp Ekstra som et ekstra tilskudd der de som ønsker å betale for én ekstra sak hver dag.

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er helt enig med trådstarter, når nettaviser går over til å ta betalt for å lese enkelte saker, så besøker jeg sidene deres mindre og mindre.

 

Har forøvrig mistet mye av interessen til å besøke hw.no etter at de ble apple-fans. Man kan nesten ikke lese en test av bærbare og nettbrett her lenger uten at det skal trekkes sammenlikninger til dem, gjerne på forskjellig prisede modeller. Kjøpt? Betalt? Kanskje ikke, men for hver "test" jeg ser at de for enhver pris skal nevne apple, blir det lenger og lenger mellom besøkene her.

 

Tror vi snakker spikeren i kista for min del.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...