Heika98 Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Jeg har litt problemer med Origin-kontoen min. Det er ut som om jeg har en slags "limited user-account". Jeg kan ikke logge inn på origin.com, og det eneste jeg kan i klienten er å løse inn produktnøkler og spille spill. Jeg kan ikke gå inn på noen form for kontoinnstillinger, legge til venner, spille online, osv. Jeg blir sprø av det. Kan noen være så snill å hjelpe meg med å løse problemet. PS: er det noen mulighet for å lage en ny bruker og bruke en produktnøkkel jeg har brukt på "limited" brukeren på den nye? Endret 24. juni 2013 av Heika98
Licht Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Har du sjekket om du kjører Origin i offline mode eller noe tilsvarende?
Heika98 Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Skrevet 24. juni 2013 Nei, men starter den automatisk i offline mode når jeg laster det ned? Og da bør jeg jo kunne logge inn på origin.com?
-Léon- Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Lenge siden sist du prøvde å komme deg inn? Det står nå her at alt skal være oppe å kjøre.
Heika98 Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Skrevet 24. juni 2013 Prøvde nettopp. Det står bare "Your email or password is incorrect.", og jeg er 110% sikker på at både email og passord er rett. Slik var det for er halvt år siden, og slik er det nå også.
kjetilkl Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Det enkleste er å ta en kundeservice-chat med de, da får du rask hjelp og de fikser det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå