Gå til innhold

[Løst] Hvor kan jeg finne bildene på pcen fra Iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Før kunne koble Iphone 4 med kabel inn i USB og da dukket det opp en fil som spurte meg om jeg ønsker å åpne fil, og da kunne jeg kopiere bildene og legge det pcen, men nå går det ikke . Jeg har itunes og alt det tullet må jeg kanksje laste den nyeste versjonen som jeg ikke vil ha? Det var slik at man kunne finne det på min datamaskin iphone mappa men den er ikke der lenger. Hvor er bildene ???

Endret av nike10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg kobler min iPhone til PC med USB kan jeg åpne alle filer jeg har inne på: "Camera Roll" veldig enkelt, på samme måte som jeg går inn i en Partisjon, inne på Min Datamaskin.

Skrevet

Når jeg kobler min iPhone til PC med USB kan jeg åpne alle filer jeg har inne på: "Camera Roll" veldig enkelt, på samme måte som jeg går inn i en Partisjon, inne på Min Datamaskin.

Hvor finner jeg Camera roll
Skrevet

Hvor finner jeg Camera roll

Min iPhone har jeg sotti til engelsk, men Camera Roll er der du ser alle bildene og filmene dine på iPhone.

Heter sikkert bare BIlder.

Skrevet

Min iPhone har jeg sotti til engelsk, men Camera Roll er der du ser alle bildene og filmene dine på iPhone.

Heter sikkert bare BIlder.

jaja men jeg vil ha de på pcen, sånn at jeg kan legge de ut.
Skrevet (endret)

jaja men jeg vil ha de på pcen, sånn at jeg kan legge de ut.

Og det er det jeg sier, hvis du kobler din iPhone til Dataen din med USB, går inn på Min Datamaskin, så skal du få opp iPhone der som partisjon. Der ligger bildene og filmene du har tatt med din telefon.

Hvis du ikke har tatt bilder med en rar app, eller noe lignende er det der tingene dine er, og du trenger ikke iTunes.

Endret av Ares NOR
Skrevet

Og det er det jeg sier, hvis du kobler din iPhone til Dataen din med USB, går inn på Min Datamaskin, så skal du få opp iPhone der som partisjon. Der ligger bildene og filmene du har tatt med din telefon.

Hvis du ikke har tatt bilder med en rar app, eller noe lignende er det der tingene dine er, og du trenger ikke iTunes.

Det er jo det som er problemet det er ingen Iphone som " partisjon" som er der lenger, det var før på min datamaskin, men det er ikke det lenger...
Skrevet (endret)

Mest sannsynlig så er det driveren som kjører iPhonen som en ekstern lagringsdisk som ikke fungerer.

Du har to muligheter for å få dem frem igjen.

1. Sjekk at tjenesten kjører (Koble fra telefonen)

• Gå til startmenyen og søk på services.msc evt. klikk WiN+R og skriv inn services.msc
  • Finn Apple Mobile Device i listen. Sjekk at den er startet og satt til automatisk
  • Om den ikke er startet eller ikke satt til automatisk så høyreklikker du på tjenesten og velger egenskaper.
  • Koble til telefonen

2. Slette driveren og installere på ny (Koble til telefonen)

• Gå til startmenyen og søk på devmgmt.msc evt. klikk WiN+R og skriv inn devmgmt.msc
  • Velg menyen som heter Universal serial buss kontroller
  • Lokaliser driveren som heter Apple Mobile Device USB Driver
  • Sjekk om driveren er deaktivert. Om den er deaktivert så aktiverer du den og prøver å koble til telefonen på ny.
  • Er driveren aktiv så prøver du å avinstallere den.
  • Koble fra telefonen, koble så til igjen.
  • Maskinen installerer nå driveren på ny
  • Sjekk Min Datamaskin om telefonen dukker opp

Apple har en del feilsøkingsveiledninger for dette også http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=no_NO

Endret av Hille
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Mest sannsynlig så er det driveren som kjører iPhonen som en ekstern lagringsdisk som ikke fungerer.

• Gå til startmenyen og søk på services.msc evt. klikk WiN+R og skriv inn services.msc
  • Finn Apple Mobile Device i listen. Sjekk at den er startet og satt til automatisk
  • Om den ikke er startet eller ikke satt til automatisk så høyreklikker du på tjenesten og velger egenskaper.
  • Koble til telefonen

• Gå til startmenyen og søk på devmgmt.msc evt. klikk WiN+R og skriv inn devmgmt.msc
  • Sjekk om driveren er deaktivert. Om den er deaktivert så aktiverer du den og prøver å koble til telefonen på ny.

Apple har en del feilsøkingsveiledninger for dette også http://support.apple...iewlocale=no_NO

Tusen takk, jeg setter virkelig pris på at du hjalp meg med dette.. Det funker nå endelig :)

Endret av nike10
Skrevet

• Koble til telefonen

Apple har en del feilsøkingsveiledninger for dette også http://support.apple...iewlocale=no_NO

Det som var rart nå er at jeg er logget på itunes, men ser ingen ikon derfra, og når jeg åpner fil så er det ingen bilder.. Jeg har liksom 171 bilder på mobilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...