Gå til innhold

IP-telefonadapter fra Canal Digital brunsvidde det den stod på


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et telefonadapter for ip-telefoni fra Canal Digital som lagde svimerker etter hva jeg vil anta er en kortslutning inne i adapteret. (Adapteret ble så varmt at jeg vil klassifisere det som brannfarlig). Adapteret stod oppå en router (som forøvrig ikke blir varm) med bra lufting rundt seg. Routeren har fått brune svimerker på plastdekselet sitt (men fungerer fortsatt fint). Jeg tok selvfølgelig strømmen på telefonadapteret og etter å ha latt det kjøle seg ned er det nå dødt.

 

Canal Digital avviste blankt mitt spørsmål om de var villig til å erstatte routeren, men sender meg et nytt telefonadapter.

 

Dette er tross alt utstyr som eies av Canal Digital og som de burde gå gode for. Noe de tydligvis ikke gjør.

 

Det jeg er nysgjerrig på er hva som eventuelt hadde vært konsekvensene for Canal Digital om det faktisk hadde tatt fyr? Vil tro at neppe hadde hatt noen konsekvenser, men nysgjerrigheten råder :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fkjl. paragraf 34, 2. ledd:

 

For andre produktskader enn dem som er nevnt i første ledd, kan forbrukeren kreve erstatning med mindre selgeren godtgjør at tapet ikke skyldes feil eller forsømmelse på selgerens side.

 

Jeg ville sagt at det er forsømmelse fra selgeren, men du må nesten se hva de sier til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...