AMDBunny Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Hvordan kan jeg få konvertert en xps-fil til en pdf-fil? Jeg prøvde dette programmet, men det virket til bare være fullt av søppel. Grunnen til at jeg opprettet xps-filene i utgangspunktet var for å lage en kopi av bankutskriften for å dokumentere bankbetaling. Er det kanskje mulig å opprette en pdf-fil direkte uten å først opprette en xps-fil? På forhånd takk for hjelpen
AMDBunny Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Skrevet 13. juni 2013 Jeg ser nå at det er mulig å lagre skjermdumpen som pdf-fil i Chrome
Q&A Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ser nå at det er mulig å lagre skjermdumpen som pdf-fil i Chrome Hvordan gjør du det?
AMDBunny Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 Hvordan gjør du det? Du høyreklikker og velger "Skriv ut..." Så klikker du på Endre-knappen under "Mål". Og der velger du PDF. 1
Q&A Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Fiffig! Greit å vite. EDIT: Men jeg prøvde funksjonen nå, og det så jo helt jævlig ut. Endret 8. juli 2013 av Quevaal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå