Gå til innhold

Må logge inn separat for kommentarer og HWE


Anbefalte innlegg

  1. Logg inn på Hardware Ekstra via lenken øverst til høyre på forsiden av Hardware.no
  2. Åpne en artikkel og rull ned til kommentarfeltet

Jeg forventer å allerede være innlogget og klar til å poste kommentarer. Istedenfor må jeg logge inn på nytt.

 

Legger ved innstillinger jeg har satt i nettleseren min:

firefox_profile.json.txt

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var underlig. Jeg har forsøkt å reprodusere feilen i to ulike nettlesere her uten å lykkes. I begge tilfeller er jeg automatisk logget inn slik at jeg kommentere direkte fra artiklene.

 

Kan ikke se noe galt med Ekstra-kontoen eller Diskusjon.no-kontoen din heller.

 

Hva skjer hvis du prøver å logge inn på Hardware.no, og deretter går direkte til Diskusjon.no. Er du da logget inn på Diskusjon? Har du også mulighet til å prøve en annen nettleser, og gjerne skrive hvilke nettlesere du har testet på.

Lenke til kommentar

Jeg skal undersøke nærmere om en times tid. Jeg mistenker det kan skyldes at jeg har HTPS Everywhere installert og det slår inn for domenet «diskusjon.no».

 

Sitter her uten det tillegget nå, og det fungerte å logge inn på kommentarer og diskusjon.no fra Ekstra-innloggingen. Det kan også skyldes SmartReferer. Skal undersøke nærmere og kommer tilbake med mer informasjon.

 

Oppdatering 03.26: Det er HTTPS everywhere som skriver om til HTTPS. Innloggingen på tvers av sidene blir blokkert da.

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...