Gå til innhold

Nokia 7600

genser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant disse bildene på et annet forum... ny nokia altså, 7600 ...virker som skal være en mobil basert på ålreit kamera og musikk.... nok en gang velger nokia å lage en musikkmobil med underlig design..

Vekt: 123 gram

Størrelse: 103 cm3

Skjerm: 128/160 65k tft

Her er bildene og artikkel om den på mobile-review.com:

http://www.mobile-review.com/preview/nokia...a-7600-en.shtml

Hva synes dere? Tror dere den er ekte? Jeg tenker litt på SX1 når jeg ser tasteoppsettet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være den ultimate styggeste telefonen noensinne. Personlig mening! Kan ikke tro at det der skal være en telefon, men så har jo "innovativt" design slått an i det siste! :roll:

Skrevet

7600 er en series45-mobil (samme som 6650) og kommer faktisk i salg engang...

MobileBPit-folka sier den ligner mistenkelig på SX1 (samme taste-oppsett) og det stemmer jaggu 100% :-?

Skrevet
Det må være den ultimate styggeste telefonen noensinne. Personlig mening! Kan ikke tro at det der skal være en telefon, men så har jo "innovativt" design slått an i det siste! :roll:

Er enig med deg og. :yes:

Skrevet

Stygg var ikke ordet. Jeg vil heller kalle den RAR - litt for rar til å kjøpe den...

Tror Nokia febrilsk forsøker å lage en ny standard på mobilutseende :lol:

Begynner å bli en del rare telefoner fra Nokia etterhvert! (3300, 3650, 6800, N-gage etc.)

Skrevet
Stygg var ikke ordet. Jeg vil heller kalle den RAR - litt for rar til å kjøpe den...

Tror Nokia febrilsk forsøker å lage en ny standard på mobilutseende :lol:

Begynner å bli en del rare telefoner fra Nokia etterhvert! (3300, 3650, 6800, N-gage etc.)

o'yes! :yes:

Skrevet

Har prøvd 6650 nå en stund, og 160x128 er ganske mye så på det man trenger stor skjerm til, så er det nok egentlig. Uansett så kan hverken 7600 eller 6650 ha videosamtale, så da er mye av poengen med en enorm skjerm borte. :-)

Skrevet

jeg yntes den var fet jeg :p:p men er enig med at den er RAR. den blir kanskje litt for firkantet??! :wink: :wink: kommer det ikke snart noen telefoner med over en megapixel i bildekvalitet?? telefonens egenskaper blir bedre og bedre, men noen telefoner med INMARi imponerende kamerakvalitet har ikke kommet ennå. :-?

Skrevet

Den er litt rar, men samtidig litt stilig og..... Spesiell liksom :shrug:

Det største minuset er vel at det ikke er Symbian på den.

Batterikapasiteten bør vel heller økes føre det kommer kameramobiler med 1 mpixel. Slike telefoner med 65000 farger + ett stort display raper jo nesten etter ett par tastetrykk.

Skrevet

Det største minuset er vel at det ikke er Symbian på den.  

:yes:

Hadde den kjørt symbian ville det vært et meget interessant produkt. Uten symbian er det jo egentlig bare en 6610 med litt annen form - og noen funksjoner ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...