Gå til innhold

Kredittkort som ikke driftes av Entercard


Jon

Anbefalte innlegg

Etter et meget usunt ekteskap, hvor all faenskap endte opp i mitt navn ettersom hun studerte, sliter jeg med å få igjennom en kredittkort søknad.

 

Jeg er nå separert, har betalt all gjeld, kvittet meg med alle betalingsanmerkninger, og har en sunn økonomi. Soliditet.no gir meg "Lav risiko". Til tross for dette får jeg ikke igjennom noen søknader, for uansett hva kredittkortet heter viser det seg at det er EnterCard som står bak, og de har gitt meg en 3 års karantene pga inkasso på et par gamle kort.

 

Vet noen om et kort jeg kan søke på hvor de kun sjekker nåværende økonomiske situasjon, og ikke graver frem sjeletter i skapet som egentlig er begravet for lenge siden..?

 

t.o. Jeg har søkt og fått avslag fra Re:member, 365 Direkte og Mastercard fra min egen bank (Sparebank 1) hvis kredittkort avd også driftes av EnterCard (!).

Endret av Jon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det andreasn sa. Hvis du får avslag der, så ring og spør hvorfor. Hvis de da sier at det er pga eksterne anmerkninger, så tror jeg du kan parkere søknaden til karantenen er ferdig.

 

Hvor stor kreditt er du ute etter forresten?

Lenke til kommentar

Det andreasn sa. Hvis du får avslag der, så ring og spør hvorfor. Hvis de da sier at det er pga eksterne anmerkninger, så tror jeg du kan parkere søknaden til karantenen er ferdig.

 

Hvor stor kreditt er du ute etter forresten?

 

Prøver i morgen. Trenger ikke så stor kreditt. Vi bare ha et kort til ferien. Har ingen planer om å bruke kortet til å ta opp lån, blir bare for å ha et kort nr 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...