Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mangler den gode venninen i livet!


Anbefalte innlegg

Jeg er en godt gift jente på 34,mann og barn,et helt supert ekteskap. Mannen er min beste venn,vi elsker å gjøre ting sammen. Vi er begge opptatt av familien,at vår lille familie er sammen er det viktigste. Så fritiden er det alltid oss tre sammen. Vi har venner rundt oss,har flere jentevenner som jeg er ofte sammen med og flere vennepar vi også er sammen med men jeg savner den gode "venninen". En som er der og bryr deg,og visa verca.

Har hatt venner som jeg trodde var gode venniner men de fleste er så selvopptatte og når det kommer til stykke så stikker det ikke dypt.

Jeg selv er ikke den typen,jeg føler jeg er der i tykt og tynt,stiller opp og er der hvis det trengs.

 

Men jeg er kansje kresen på folk i den forstand at jeg leter kansje etter en som er alt for lik meg selv,en som stiller opp og er til å stole på.

Selv om jeg er langt fra perfekt men vet at jeg er lojal og til å stole på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo det der som er et tankespill når man gifter seg og får barn. Hvis man overhodet ikke prioriterer sinne venner forsvinner de. Da sitter man igjen med løse bekjentskaper og få nære venner. Det må man tenke på og være føre var.

 

For din del gjelder det vel akkurat samme prinsipp som oss andre: Ta en telefon, inviter på et-eller-annet. Kanskje du blir kjent med noen:)

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert det er plass til en superduper-bestevenninne hvis du har et såpass nært forhold til partneren din. Jeg har selv ingen bestevenn som jeg deler alt mellom himmel og jord med lengre. Har alltid hatt en slik tidligere, men nå ser jeg ikke behovet. Hvis jeg har lyst til å prate med noen, så har jeg et såpass godt forhold til kjæresten min at det er ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...