Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, glemte å skrive at jeg vil ha cherry red, pga jeg liker ikke motstand :) men andre hadde sikkert funket hvis de hadde meget gode funksjoner

Edit: Begge tastaturene ser ganske gode ut.. lager de mye lyd?

Svarte taster lage mye bråk, røde lager også litt hvis man bunner de ut. Jeg har Quickfire PRO RED etellerannet og er veldig fornøyd så langt. Hvis du har muligheten ville jeg prøvd forskjellige taster før kjøp ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle tastetypene lager lyd når du "smeller" dem ned i tastaturplaten - etter det er det MX Blue som har ett meget utpreget *klikk* når du trykker på dem, resten er relativt stille.

 

Problemet med de andre typene kan delvis fikses med demperinger. :)

WASD Keyboards selger slike - eller send meg en PM, da jeg har ett ekstra sett demperinger liggendes.

Lenke til kommentar

Sorry for dobbel posting men, jeg løste den først, og nå må jeg spørre noe på nytt:

Corsair Vengeance K60 Performance FPS Mechanical Gaming Keyboard vs CM Storm QuickFire TK - Mechanical Gaming Keyboard with RED CHERRY MX Switches and Fully LED Backlit?

Takk!

Endret av LordofTheLords
Lenke til kommentar

Jeg som skriver en del nekter å bruke ett tastatur uten håndleddsstøtte...problemet er at "eksterne" støtter gjerne er av et stoffmateriale som gnisser opp huden:

http://www.dustinhome.no/product/5010637906/3m-handleddsstotte-gelefylt-for-tastatur-svart/

 

...forøvrig koster en slik støtte en del penger uansett hvilken du velger. Jeg har sett dem ned i ~150kr. (Clas Ohlson tror jeg), men den så rett vond ut!

 

 

Så hvis du "må" ha en støtte, så anbefaler jeg at du kjøper ett tastatur med dette "integrert" - eller at du først prøver uten støtte, og så ser hvordan det går. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...