Gå til innhold

Forskjellen på Lenovo N3N82MN og N3NCJMN? (Ingenting‽)


Anbefalte innlegg

Jeg sitter å ser på Lenovo X1 Carbon og vurderer hvilken modell jeg skal velge meg.

 

Problemet er at modellen jeg ser på har en tilsvarende modell som er 20 kroner dyrere. Men utenom prisforskjellen og modellnummeret så kan jeg ikke se at det er noen forskjell i det heletatt!

 

Lenovo sin nettside tilbyr og sammenligne de to maskinene. De vises som helt identiske. Flere nettbutikker viser andre forskjeller, men de motsier hverandre på alle spesifikasjonene på maskinen. Jeg mistenker slurvearbeid der.

 

Så hva er egentlig forskjellen mellom N3N82MN og N3NCJMN? Prisforskjellen er 2300 NOK hos Atea på to tilsynelatende identiske maskiner.

 

Håper det er en bedre detektiv enn meg der ute! :hmm:

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://shop.lenovo.com/SEUILibrary/controller/e/noind/LenovoPortal/en_NO/catalog.workflow:category.details?page-size=200&current-catalog-id=C8762DAC28034546B6C94C13C882AAA6&current-category-id=40F43BF3D31D495DAE98E564E5B6FD8F&tab=1&runfacets=1&altercrumb=0&initpage=seriespage&ifacet=17&filter=Starting%20at%20Price_3

 

De koster det samme både 82 og cj

16126,- vs 16138,-

Spesifikasjons messig ser de like ut og at det er revisjons nr forskjell.

 

Edit:

Om Atea ønsker å selge ut den ene modellen til lavere pris for å kvitte seg med beholdning etc kan jo det være en grunn.

Kjøp den som koster minst , og om spesifikasjonene ikke matcher det annonserte når den leveres så klager du og/eller returnerer den.

 

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...