Gå til innhold

Kommentar: ? Kan ikke vike fordi politikerne ikke forstår hva en IP-adresse er


Anbefalte innlegg

Så hvis jeg oppretter et nytt parti nå blir jeg automatisk best i IT?

 

Når det er sagt så er piratpartiet langt nyere enn FrP ;)

 

Nå er det ikke noe automatiker i at man blir god på IT bare fordi man oppretter et nytt parti .

Det som teller er hvordan man tar hensyn til den moderne utviklingen.

 

 

Piratpartiet er sikkert gode på IT siden de er veldig opptatt av dette .

problemet deres er at de er så små i den politiske sammenhengen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget med den påstanden er vel å hinte om at de fleste av dagens politikere har liten forståelse for IT. I tillegg baserer jo mye av overvåkningen seg på IP-adresser og det er jo ikke så lurt da de kan brukes av mange personer samtidig.

 

Tusen takk for at du avklarte akkurat det, det var nytt for meg.

 

Så til saken...

 

FRP er vel et relativ moderne parti . Da gjetter jeg at det er de som er bast på IT

 

Ingen politiske partier er gode på IT, de er i høyden infisert med "brukere". På den annen side skal vi være glade for at PEBKAC kan redde oss unna noen overilte beslutninger om vi er heldige..

 

Men, angående FRP, så klan en jo se på løsningen de valgte i Oslo Rådhus. Der ble sikkerheten kastet over bord for brukervennlighet. Best? Joda, sikkert for brukerne som ikke tenker sikkerhet..

Endret av duersåmongo
Lenke til kommentar

Nå er de etter sigende ihvertfall inne i den kommunale løsningen igjen, og jeg kan jo forstå at de var frustrerte over den forrige løsningen (Før 2009) som var direkte horribel.

 

Jeg kan ikke se at noe parti noen gang har kopiert frp-forslag, tvert imot har de der FRP har spydd ut noe populistisk svada uten løsninger kommet med faktiske løsninger på reelle problemer.

Lenke til kommentar

Nå er de etter sigende ihvertfall inne i den kommunale løsningen igjen, og jeg kan jo forstå at de var frustrerte over den forrige løsningen (Før 2009) som var direkte horribel.

 

Jeg kan ikke se at noe parti noen gang har kopiert frp-forslag, tvert imot har de der FRP har spydd ut noe populistisk svada uten løsninger kommet med faktiske løsninger på reelle problemer.

Da er det noe du ikke har fått med deg.

 

FRP kommer med et forslag , som selvsagt ikke blir godtatt .

Senere kommer AP med mistenkelig lit forslag og det blir godtatt

Innvandringen er ganske typisk i denne sammenhengen

 

Sa kommer alle partiene med ett aller annet svada ( urealistiske forslag og løsninger eller annet tull) og da er debatten i gang . Enkelte ganger fører det til konkrete forslag

Lenke til kommentar

Javel, da har du vel et eksempel på det som aldri har skjedd da..

 

Hva mener du med "aldri" ?

 

jeg sier at innvandrings og flyktnings -spørsmålet var et hett terme hos FRP for en del år siden :

( Det kom for mange hit til landet )

Senere har de andre partiene måtte goda at det var sannheter i det FRP rotet med den gangen

Lenke til kommentar

Ikke direkte , men de hat kopiert enkelte av forslagene som som oftest da fikk en modifisering før de så ble vedtatt

 

Fint at du er med meg på at FRPs propaganda er direkte løgner. Ingen kopiering noen sinne.

 

Men, det skal de ha FRPerne.. Selv de mest ekstreme rasistene. De har gjort en jobb med å hjelpe AP til å skjerpe seg en smule.

Endret av duersåmongo
Lenke til kommentar

Fint at du er med meg på at FRPs propaganda er direkte løgner. Ingen kopiering noen sinne.

 

Men, det skal de ha FRPerne.. Selv de mest ekstreme rasistene. De har gjort en jobb med å hjelpe AP til å skjerpe seg en smule.

 

Nei, jeg er ikke ening for det er langt fra kopiere , modifisere og vedta samme forslag som FRP kommer med og det du kaller for løgner.

Det driver absolutt alle partiene med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...