Gå til innhold

Utfordring: 30 dager uten å klage


Gyr0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en utfordring til den som tør !

 

Tatt den herfra: https://www.neilstra...top_complaining

Må lage deg en konto, men greit å få med seg hele innlegget. Her er hvertfall essensen.

 

Gå 30 dager uten å klage. Hvis du tar deg selv i å klage må du gi 20kr eller en annen sum du bestemmer til den du snakker med. Eller hvis du chatter, snakker på telefon/skype eller for deg selv må du gi til den nærmeste personen.

 

Putt ti 20 kroninger i lomma. Målet er å ikke gi bort alle ti i løpet av måneden.

 

I stedet for å klage så kan du enten gjøre noe med problemet eller hvis det ikke er mulig, aksepter det.

 

 

Jeg starter hvertfall i mårra som foreslått i artikkelen :)

Er ikke innlegget ditt og hele dette opplegget egentlig en klage på at folk klager så mye? Lang hit 20!
Lenke til kommentar

Er ikke innlegget ditt og hele dette opplegget egentlig en klage på at folk klager så mye? Lang hit 20!

 

Haha, nei nei. Der tar du feil :)

 

Målet med hele utfordringen er å bli mer oppmerksom på deg selv. Det er kun for din egen del, personlig utvikling som det heter.

 

Utfordringen har fått meg til å sette spørsmålstegn ved meg selv når jeg møter en situasjon jeg ikke kan forandre.. Skal jeg bli sinna, lei og sutre. Eller skal jeg heller akseptere det og heller bruke energi på noe konstruktivt i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...