Gå til innhold

hvor ble det av lyden??


Olaat

Anbefalte innlegg

Alt funka som normalt før idag. fatter brukte pc'n litt mens jeg var ute, når jeg da kom inn igjen og skrudde på pcn hvar det ingen lyd i det hele tatt... spurte far hva han hadde gjort på pc'n.. han hadde vist innstalert skriver + internett på sitt brukernavn.. (ettersom jeg formaterte hardisken på søndag).. og tele*or greiene krever at du må installere på vær bruker..... Han sa lyden funka når han brukte den, men han hadde skrudd den av siden han ikke liker lyd eller noe.... ihvertfall så funker den ikke nå... har sjekka alle ledninger, strøm... restarta pc'n.. brukt repair funksjonen eller noe på drivern.. og inget resultat... hva skjer??? noen som har opplevd noe lignende?.. noen måte jeg kan finne ut om lydkortet er dødt eller om det bare er noe instillingsproblemer på pc'n?..

uten å drive å montere kortet i en annen pc... orker ikke åpne pc'n igjen ass... drevet å skrudd på dritten hele helga og mandag... fikk den endelig til å funke perfekt i går ettermiddag..... kommer hjem i dag å lyden er borte F*** i H****** #%!!!!!! har jo ****** meg skrudd igjen kabinettet med alle skruene og greier....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...