Gå til innhold

Junifest 2013 - Fredrik27 - Makro


Anbefalte innlegg

Bruker: Fredrik27

Deltakernivå: Kandidat

Utstyr: Nikon 105 mm f.2.8

 

Utfordring: Makro

 

Siden dette er første gang jeg er med på en månedsutfordring får vi se hva det blir. Utfordringen er makro, så her kan det bli blomster, insekter og reptiler...

Endret av Fredrik27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye fllotte bilde her. Har fått litt sansen for makro selv i det siste, og har holdt et øye med denne tråden.

Sålangt så liker jeg løvetann-bildet best. En interessant vri som jeg slår meg i huet på at jeg ikke kom på selv :)

 

Rosebildet falt også i smak. En diskre, men flott farge.

Faktisk så tok et nesten helt likt bilde selv for noen år siden. Det ble bra, men ikke så bra som dette :)

Lenke til kommentar

Mye fllotte bilde her. Har fått litt sansen for makro selv i det siste, og har holdt et øye med denne tråden.

Sålangt så liker jeg løvetann-bildet best. En interessant vri som jeg slår meg i huet på at jeg ikke kom på selv :)

 

Rosebildet falt også i smak. En diskre, men flott farge.

Faktisk så tok et nesten helt likt bilde selv for noen år siden. Det ble bra, men ikke så bra som dette :)

 

Hei og takk for det!

 

Det løvetannbildet var en spontan idé jeg fikk når jeg var ute og ruslet meg en tur med kamera..

 

Jeg bruker som regel en 105 mm og en blitz med softboks når jeg tar mine makrobilder. Hva bruker du av utstyr? Og hva slags makrobilder tar du mest av?

Endret av Fredrik27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...