Gå til innhold

2.7k GoPro filmer kun 14 sekunder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GoPro 3 Black er kresen på kortet. SanDisk Ultra leveres som klasse 10, men holder ikke til GoPro 2,7k - da må du i tilfelle ha SanDisk Ekstrem!

Aller helst ville jeg ha valgt et annet merke siden mange tester viser at SanDisk ikke klarer å levere de lovte hastigheter.

Lenke til kommentar

GoPro 3 Black er kresen på kortet. SanDisk Ultra leveres som klasse 10, men holder ikke til GoPro 2,7k - da må du i tilfelle ha SanDisk Ekstrem!

Aller helst ville jeg ha valgt et annet merke siden mange tester viser at SanDisk ikke klarer å levere de lovte hastigheter.

Rart at da GoPro selv selger SanDisk sine SD kort på siden deres :p Men men..

Lenke til kommentar

Alltid, alltid alltid formater kortet i kameraet. :)

Du verden du verden, når jeg formaterte den i kameraet funka det vettu :p Jaja, noen ganger fikser kameraet problemet selv, takk for tipset. :D

 

Takk for alle svar!

Endret av ImBrakkie
Lenke til kommentar

Du verden du verden, når jeg formaterte den i kameraet funka det vettu :p Jaja, noen ganger fikser kameraet problemet selv, takk for tipset. :D

 

Takk for alle svar!

Sjekk kvaliteten ved avspilling! Har vanskelig for å tro at du får en god flyt med 2,7k på et Ultra kort!?

Lenke til kommentar

Sjekk kvaliteten ved avspilling! Har vanskelig for å tro at du får en god flyt med 2,7k på et Ultra kort!?

Altså Windows Media Player klarte ikke spille av (Ikke overraskende) men VLC klarte det helt fint uten noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...