Gå til innhold

680 +2GB / 680 +4GB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eneste forskjellen er 4GB vs. 2GB GDDR5 minne. Ellers er klokkehastigheter og alt identisk :) Det dyrere kortet har også en annen type kjøler, skal visst være roligere i tillegg til å kjøle bedre.

Har du planer om et flerskjermsoppsett vil det absolutt være lurt å kjøpe en GPU med mer videominne, har du dog ikke behov for det kommer du langt med 2GB.

Endret av Selvin
Skrevet (endret)

Det er egentlig litt hipp som happ, sjekk ut litt hvilket kort som har best kjøler, kjanskje noen har litt større klokkehastighet osv. Alt i alt er forskjellen små :)

F.eks. dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=749789. Der er klokket litt, i tillegg til at det skal ha en god kjøler. Les litt på anmeldelsene der.

Endret av Selvin
Skrevet

Bra tips det! :)

ja hvorfor betale 3600 kr for gtx 680 "referance card"

når en kan gi 3195kr for MSI gtx 770 med Twin Frozr 4 kjøler- og er clocka til 1150 boost clock, men kan økes 100 mhz til ;)

Skrevet

Visste ikke at 7-serien kom så fort. Håper 6-serien faller betraktelig i pris etterhvert da, slik at jeg har råd til SLi.

Skrevet (endret)

Visste ikke at 7-serien kom så fort. Håper 6-serien faller betraktelig i pris etterhvert da, slik at jeg har råd til SLi.

gå på komplett.no- så weekend tilbud- ligg allarede 600 serie med nedsatt pris :)

Tusen takk for alle innspill, tror jeg går for Gigabyte GeForce GTX 770 2GB PhysX CUDA :D

congratz dude:)

Endret av TheGaame
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...