Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Turn off med plastisk kirurgi på menn?


Anbefalte innlegg

Tror nok det er ytterst få damer i denne verden som synes det er attraktivt med plastisk kirurgi. Noen kan forstå hvorfor du gjør det, men for andre, kan det være turn-off at du ikke var trygg nok og selvsikker nok med deg selv og det skinnet du ble født i.

 

Ingen vil mene at det er en positiv egenskap å ha metall og plast i trynet. Det er jeg smertelig klar over. Det beste som kan skje, er at de er likegyldige. Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det er ytterst få damer i denne verden som synes det er attraktivt med plastisk kirurgi. Noen kan forstå hvorfor du gjør det, men for andre, kan det være turn-off at du ikke var trygg nok og selvsikker nok med deg selv og det skinnet du ble født i.

 

Er det bilde av deg på avataren? Opplever du at kvinner synes det er turn-off at du ikke er trygg nok og selvsikker nok med deg selv til at du lar være å bygge kropp? Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen forskjell på bildene.

 

Men, hvis det er noe som virkelig plager deg, som kan gjøre at du føler deg bedre, så sier jeg bare kjør på. Så lenge det ikke er noe overdrevet (uff, grusomt med øyenbrynsløft og silikon i leppene på menn).

Jeg er jente forresten

 

Da må du sjekke synet ditt. Kjeven er betraktlig bredere og mer maskulin.

 

Ingen som bryr seg lenger. Idag er det plastik,silicon,steroider,hormoner,hår transplantasjon (kunne trengt en selv, faktisk... )

 

Jeg personlig driter i det hele, men er du så usikker og misfornøyd, så bank på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen forskjell på bildene.

 

Men, hvis det er noe som virkelig plager deg, som kan gjøre at du føler deg bedre, så sier jeg bare kjør på. Så lenge det ikke er noe overdrevet (uff, grusomt med øyenbrynsløft og silikon i leppene på menn).

Jeg er jente forresten

 

Haha. Han gikk fra å være en androgyn skogalv til å ligne Jesse Spencer :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen forskjell på bildene.

 

Men, hvis det er noe som virkelig plager deg, som kan gjøre at du føler deg bedre, så sier jeg bare kjør på. Så lenge det ikke er noe overdrevet (uff, grusomt med øyenbrynsløft og silikon i leppene på menn).

Jeg er jente forresten

 

De naturlige leppene mine ser silikonfylte ut, så der er jeg bra fucked. Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...