Gå til innhold

Noen av dere som kjøper klær fra H&M? (begge kjønn)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg et stilig antrekk til en billig penge. Jeg er 17år gutt.

 

Er det lurt av meg å kjøpe fra H&M da? Hvor er det folk kjøper klær som er billige men fine for det?

 

HM er også for ungdom ? Eller har jeg tatt helt feil nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm er vel stort sett for ungdom tror jeg? :) Handler litt klær der, anbefaler spesielt t-skjorter og gensere:) Hvis du vil ha noe litt stilig har de mye fett på carlings og det er billig. Volt har også mye bra men er mye dyrere:)

Hvordan er prisene på carlings? hvordan varierer det altså.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gå for noe mindre harry? H&M har masse skjorter til 200-400 kr, og enkle v-hals gensere til 200-400 kr. Tenk for deg noe som ligner på dette:

9Bjpi08.png

Var innom der idag, må si jeg er imponert! Skjorter til 200, og sånne blå jeans til 200 as well :)

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar

Carlings er generelt litt "dyrt", men de har nesten alltid et stort tilbudsbord, ihvertfall i bergen. Har sett det i alle butikkene. Både jeans og andre plagg er ofte satt ned til fornuftige priser.

 

Ellers handler jeg en del på H&M hvis jeg finner noe jeg liker. Har for det meste t-skjorter, singletter og bukser derfra. Helt ærlig, så har de aller fleste HM-buksene mine holdt lengre enn Levis, Wrangler, Lee og Cheap Monday. Noen av disse kosta til og med 199kr.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...