Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Elkjøp sine sider virker ikke med FireFox 21


Anbefalte innlegg

Jeg får opp hovedsiden til elkjøp. Jeg kan og bla til oversikt over produkter, f.x rutere. Da jeg prøver å se på et bestemt produkt får jeg en feilmelding fra elkjøp sine sider:

 

post-261256-0-30254300-1369621078_thumb.png

 

Jeg prøvde så i internet explorer 10, uten problemer. Det første jeg tenkte på var jo addons som adblock plus og "Ghostery" (som blokkerer visse trackere) så jeg startet firefox i safe mode (uten addons, etter å ha prøvd å disable de to vanlige synderene) men jeg får samme feilmelding.

 

Hva kan dette skyldes da? Det er ikke lenge siden dette virket.

 

Maskinen er nyreinnstallert, i forigårds faktisk, og kjører Windows 8 Pro. Jeg har java7v21 inne. Også nyeste flash/silverlight ellers ingen plugins. Kjører Windows Defender og Windows Firewall, som er satt opp helt standard.

 

Er det bare jeg som har dette problemet nå? Om andre har samme problem kan jeg vente på en løsning men er det bare meg må jeg jo finne ut av dette!

 

- JoakimG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke et "server-vedlikehold/backup" som bare ikke blir varslet i slike ord? Now loading...please wait

 

Jeg har også Firefox v.21, og får akkurat samme feilmelding.

 

Mulig. Ser ut som det er server-side og ikke lokalt men hvorfor virker det fra internet explorer da? mhmmm. "Godt å vite" at det ikke bare er meg iallefall. For meg ... Som nettopp har reinstallert, vil ikke ha feil på systemet da. En annen ting, Jeg prøver flere linker inne på elkjøp sidene og får forskjellige meldinger, alle kommer fra elkjøps server ikke fra firefox/min pc. Men igjen, iexplorer fungerer! o_O

 

- Guttsy911

 

EDIT: Nå ser alt ut til å være normalt igjen. Merkelig greie men sikkert en logisk forklaring ;)

Endret av Guttsy911
Lenke til kommentar

Ja, nå virker det hos meg også - jeg fikk ikke med meg at du kom inn med IE (det har jeg deaktivert) :p - men da kan det ha vært en midlertidig bug server-side (ville være første gang jeg har kommet over en side som ikke virker skikkelig med Firefox - men som virker med IE).

Wild guess.

 

Jeg oppdaterte nylig til Ff 21 og har ikke vært inne på Elkjøp etter det før i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...