Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Samfunnsfaglig Engelsk, skriftlig eksamen, Vg3 - 03. juni 2013


Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for de som kom opp i Samfunnsfaglig Engelsk til skriftlig eksamen i år.

 

Tips&triks samt råd og gode/dårlige erfaringer i faget er gull verdt i denne oppkjøringsperioden, og jeg håper at vi kan utveksle dette i løpet av den uken vi har igjen før det braker løs :green:

 

Som påminnelse om hva man skal jobbe fram mot er det lurt å ta en kikk på læreplanen i faget:http://www.udir.no/kl06/ENG4-01/Hele/Kompetansemaal/Samfunnsfaglig-engelsk/

 

Lykke til! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, glimrende med en sånn tråd.. Har noen link til de tidligere eksamene? Finner ikke noe som ikke er passordbeskyttet eg :(

Passordet er "Eksempel" (med stor "E") på de passorbeskyttede sidene til Udir. :dremel:

 

Blir spennende med eksamen i samf. eng. - noen ideer på oppgaver? Hvordan gjør dere forberedelsene før mandag? Jeg er litt i villredet på hva jeg faktisk bør lese på, eventuelt ha med av kilder annet enn læreboka. :hm:

Lenke til kommentar

Kjører på med BBC og CNN sine linker, gjerne The Guardian osv. Har lastet ned linker med aktuelt innhold ala Obama sin immigrasjonsreform, UK sitt forhold til EU, våpenmassakeret i USA mm. Gruer meg i grunn mest til del 1 og kortsvar...Noen som har tips? Fikk et dokument av læreren min, men det er litt vel omfattende..

Lenke til kommentar

Kjører på med BBC og CNN sine linker, gjerne The Guardian osv. Har lastet ned linker med aktuelt innhold ala Obama sin immigrasjonsreform, UK sitt forhold til EU, våpenmassakeret i USA mm. Gruer meg i grunn mest til del 1 og kortsvar...Noen som har tips? Fikk et dokument av læreren min, men det er litt vel omfattende..

 

Kan du poste de linkene her? Virker som nyttig stoff.

 

Tipper det kommer noe om Margaret Thatcher.

Endret av Irosik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...