Gå til innhold

World of Warplanes - Noen som spiller?


Anbefalte innlegg

World of Warplanes har vært ute i lukket beta ganske lenge nå, og NDA'en ble løftet for en stund siden. Det er de samme folkene som står bak World of Tanks som holder på å utvikle dette, altså wargaming.net. Er det noen andre enn meg her som spiller dette? Hva synes dere?

 

Selv mener jeg at det ser veldig lovende ut. Kanskje litt kjappere og mer action-orientert enn World of Tanks (skulle jo egentlig bare mangle iom at man beveger seg i litt høyere hastigheter :p), men man merker godt at det er samme utviklere. Jeg morer meg veldig med F4U for tiden, men har egentlig hatt det veldig gøy i alle tiere frem til nå også, noe jeg ikke helt kan si om World of Tanks. Det skal gå relativt fort å få betatilgang nå, vil jeg tro. Absolutt verdt å prøve! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å teste det når det blir åpen beta, eller ved release, men etter å ha sett videoer og hørt omtaler om spillet, er jeg veldig skeptisk til om det kan komme til å måle seg med WT.

Visuelt vil det nok neppe komme på høyde med konkurrenten uansett, men de kan selvsagt få bra spillbarhet med videre utvikling.

Synes dog det er synd de viderefører HP-modellen fra WoT. Det går til nød i et tank-spill, men hører ikke hjemme i et flyspill.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 år senere...

Noen som her som fortsatt spiller wowp? 

 

Vet de ikke har samme spillerbase som WT og at det går for å være bedre. 

Har testet WT for en stund siden. 

 

Men jeg laster dette ned nå. Spilt World of Tanks i mange år.  

Må prøve dette også. 

 

edit: Sjekket litt, og her er spillerbasen til wowp på EU server.  

 

https://stats.wotapi.ru/stats/wowp/eu/total

 

Liten men stødig spillerbase, hvis man ser på historikken. 

Risikerer å møte endel bots utenfor "prime time". 

 

Men spillet deler gull, free xp og premium konto med WoT så 

det er bra. 

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...