Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Leter etter gode datingsider på internett, med seriøse mennesker osv.

 

Jeg har flyttet til en ny plass, pga jobb,. så jeg er veldig intressert i å komme i kontakt med nye mennesker for og stifte nye nettverk og kanskje finne den rette.

 

Har tidligere vert både på møteplassen og sukker.no, men jeg føler at jeg ikke fikk noe særlig ut av dette.

 

Noen som vet om andre sider som det kan være verd å prøve? Anonym poster: 500eba4b41b4d45bda1859f3f3a7db93

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan.

 

Leter etter gode datingsider på internett, med seriøse mennesker osv.

 

Jeg har flyttet til en ny plass, pga jobb,. så jeg er veldig intressert i å komme i kontakt med nye mennesker for og stifte nye nettverk og kanskje finne den rette.

 

Har tidligere vert både på møteplassen og sukker.no, men jeg føler at jeg ikke fikk noe særlig ut av dette.

 

Noen som vet om andre sider som det kan være verd å prøve? Anonym poster: 500eba4b41b4d45bda1859f3f3a7db93

Få noen til å lese gjennom profiltekstene dine for sikkerhets skyld, jeg kjenner hvertfall mange damer som ser bort med en gang det er og/å-feil i teksten :)

Lenke til kommentar

Sidene blir ikke bedre enn hva du gjør dem til selv..

 

Min erfaring er nok det at der er vanskelig å komme i kontakt med folk som bor nært deg selv, og dette er vel det største problemet for de aller fleste,. Det er ikke alle som har muligheten til å reise land og strand rundt for å treffe hverandre.

Ellers så vil jeg anbefale deg å alltid være ærlig, uansett hvilken side du roter deg inn på. Det holder mye lengre om dere faktisk bestemmer dere for å treffes en eller annen gang.

 

Hvor vidt jeg er skeptisk til slike sider eller ikke, jeg vet ikke. Jeg har truffet jenter ( i virkeligheten) som jeg har møtt på nett, og pratet med på nett. Og de gangene dette faktisk har skjedd, sitter jeg igjen med et godt inntryk, men jeg har også Men dette er da fordi man har pratet med dem mye, og blitt kjent med jentene.

Jeg har også gått på enkelte skuffelser, men det hører med.

 

Som sagt, tror det største problemet for folk er at de ikke har tid til å flykte fra jobb osv for å treffe hverandre.

Jeg er sikker på at du vil treffe intressante mennesker der inne, så blir det opp til deg å avgjøre om du har tid og mulighet til å ta det videre. Jeg tror ikke det er umulig å treffe det som kan bli en kjæreste, på internett. Men det krever en del baller og guts.

 

Når det kommer til helhetserfaringen min, så er jeg veldig usikker, og jeg klarer ikke peke på noen side som er "bedre" eller verre enn andre,. Jeg tror ikke sidene blir bedre enn hva du gjør det til selv.

 

Men det enkelte her inne sikter til, at det ikke finnes noen bra sider, det er tull. Spørsmålet er bare hva du er villig til å ofre for å få ting til å fungere!

 

Lykke til! :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...