Gå til innhold

[Løst] Chrome laster inn sider langsomt


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg sliter litt med chrome for tida. Det vil si, som tittelen tilsier, at chrome laster sider mye tregere enn vanlig for tida. Hvis jeg klikker på et bokmerke eller skriver inn en adresse i adressefeltet forblir chrome-vindeuet hvitt, ingen nettside dukker opp, men laste-ikonet på musa dukker opp. Det skjer ingenting på rundt 10 sekunder, før chrome plutselig reagerer og laster inn siden lynkjapt.

 

Så når chrome først reagerer ser det ikke ut som om den har noe problem med å laste inn siden, men det tar liksom bare litt for lang tid før den reagerer.

 

Dette er et problem jeg hadde for en liten stund siden, men det ordna seg plutselig av seg selv. Nå har det altså dukket opp igjen, og har pågått lengre nå enn før, så begynner å bli litt utolmodig. Noen som har noen pro tips?

 

På forhånd takk for svar.

 

- Everlate

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det her kan hjelpe deg:

 

Try this: (http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=106010)

If Google Chrome seems to take a long time to load a website or search, it may be configured to acccess pages through a web proxy. Check whether the "Resolving proxy" message appears in the lower-left corner of the browser window.

Follow these steps to change your proxy setting (for Windows):

Click the Chrome menu on the browser toolbar.

Select Settings.

Click Show advanced settings.

In the "Network" section, click Change proxy settings. This will open the Internet Properties dialog.

Click LAN settings .

Deselect the "Automatically detect settings" checkbox.

 

http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/-8qMROT3EFY

Lenke til kommentar

Jeg får opp dette konstant. Kan det være samme problemet?

 

''SSL Certificate Verification Error (ssl_failed)

A secure SSL session could not be established with the Web Site: "".

This is typically caused by a Web Site that is not configured to accept SSL connections, but could be because the Proxy does not trust the Web Site's certificate authority.''

 

 

EDIT:

Jeg får dette opp både i chrome, opera, explorer når jeg besøker ''esta.cbp.dhs.gov''. Nå får jeg dessverre ikke aktivert søknadsskjemaet for tilgang til amerika. Er det noe med nettet mitt som forårsaker dette?

Endret av EMpathyXI
Lenke til kommentar

Veldig rart, ca en time etter at jeg la inn emnet begynte chrome å oppføre seg normalt igjen, første gang på sikkert 3 uker. Uten at jeg gjorde noe som helst! Så det løste seg av seg selv altså, hehe. Men takk for svar :)

 

Og du EmpathyXI burde lage din egen tråd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...