Gå til innhold

Samsung Ativ S VS. Nokia Lumia 920


Anbefalte innlegg

Hei.

 

jeg skal kjøpe meg en ny telefon.

enten Samsung Ativ S eller en Nokia Lumia 920.

 

jeg har vært borti iphone og android i en stund nå så jeg ønsker å bli bedre kjent med windows phone.

 

men her kommer problemet mitt.

 

Samsung Ativ S:

støtter ikke 4g

Gorilla Glass 2

taletid Inntil 1080 minutter

beredskapstid Inntil 250 timer

Støtter minnekort

bare 16 gb innebygd minne

ikke Kompatibel med Windows 7

 

Nokia Lumia 920

støtter 4g

Gorilla Glass 1

taletid Inntil 1020 minutter

beredskapstid Inntil 400 timer

støtter ikke minnekort

32gb innebygd minne

kompartibel med windows 7

 

ja det var det jeg listet opp kom ikke på noe mere. men håper dere kan hjelpe meg til å velge den beste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor du har det fra at Ativ S ikke er kompatibel med Windows 7, men det gir ingen mening, da den ble lansert før Windows 8 i det hele tatt var kommet ut. Ativ S støtter Windows 7.

Selv tror jeg nok jeg ville valgt Ativ S, da den er koster så godt som halvparten, og det til tross for at det eneste som går i Nokias favør av det du har listet opp, er minnet, som du kan legge til 64GB av uten å være i nærheten av å komme opp i Lumiaens pris, og 4G. Specswise er det jo stort sett samme mobil,utenom 4G. Da er spørsmålet om du klarer å nøye deg med opp til 42 mbps, eller om du må ha 4G. Dersom svaret på det siste er at du ikke må ha 4G, ville jeg valgt Ativ S hands down.

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Hvis du har noe annet enn Telenor, er det ingen vits å gå for 4G på telefonen i alle fall, ettersom det er bare de som har 4G-støtte på mobiltelefoner foreløpig. Dvs, du får nok 4G på NetCom også, men da mister du samtidig samtalemuligheten...

 

Tror at Lumia 920 har stort sett gjort det best i tester kontra Ativ S, men jeg personlig har problemer med å se at Lumia skulle være så mye bedre. Veier ett tonn gjør den også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...