geekfreak Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Er det mulig å lade telefonen fra micro USB på telefonen til AUX inngang på CD-spilleren i bilen? Eller vil denne bare spille av lyd?
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 (endret) AUX inngang på CD-spilleren Sånn du mener? I så fall er svaret nei. Det går ikke strøm i disse kontaktene, bortsett fra lydsignalet. Har bilradioen USB-port for minnepinne med mp3? Den kan muligens lade. Kommer an på hvor mye strøm telefonen trekker, og hvor mye USB-porten kan gi. Mulig dette er enklest: Selges blant annet på bensinstasjoner. Endret 9. mai 2013 av Mannen med ljåen
geekfreak Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenkte på noe slik: Jeg har USB inngang på CD-spilleren, men den er bak, så da må jeg lage hull inn til hanskerommet og evt. legge kabelen der. Siste utvei blir å kjøpe den 12V laderen
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Ledningen du viser bilde av er digital i den ene enden og analog i andre enden. Hvordan er det ment å fungere? Er det lydkort innebygget i den?
geekfreak Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenkte ikke å bruke kabelen til lyd, bare til lading. Man får jo tak i andre kabler som har micro usb splittet til aux og usb slik at man kan lade og høre på musikk samtidig. Derfor lurte jeg på om det går an å lade med bare aux.
Newton Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Nei, AUX-inngangen kan ikke levere strøm som kan brukes til lading.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå