Gå til innhold

Soul Calibur II til....?


Antihero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Link er vel den som passer best inn i spillet.. og hadde ikke Link vært Link så hadde han gått glatt inn i SC2 gjengen.. den værste charachteren i spillet er vel Necrid som er felles for alle versjonenen.. Jeg er fan av Link... og for meg blir det et samle objekt.. satser du på fighting kjøper du det til Gamecube eller Ps2 med stick... Xbox kontrollen er bad.. for vonde knapper.. med tanke på at du skal trykke veldig mye.

Lenke til kommentar

Jeg selv synes det er tull å spille slossespill med pad uansett, men det sitter kanskje igjen etter Tekken dagene. Det er tross alt ikke så mye sirkelbevegelser og slik for å gjøre ting og tang i SC2.

 

Har selv japanske versjonen til PS2 og extra charactern er Heihachi fra Tekken serien. Skal du spille seriøst så ikke spill extra characterne i det hele tatt og ei heller Necrid da disse somregel er bannlyst fra fleste konkuranser, og foruten litt moro er bortkastet tid å lære seg...

 

Vel... up2u :)

Lenke til kommentar
... Xbox kontrollen er bad.. for vonde knapper.. med tanke på at du skal trykke veldig mye.

Smak og behag, når eg blei vant med kontrollen synest eg den var 5X bedre enn GC og PS2 kontrollene.

Ja men det er jo bare fordi du ikke har blitt vant til Gamecube kontrolleren ennå. Faktisk. :)

 

Faktisk ikkje :-)

Lenke til kommentar
... Xbox kontrollen er bad.. for vonde knapper.. med tanke på at du skal trykke veldig mye.

Smak og behag, når eg blei vant med kontrollen synest eg den var 5X bedre enn GC og PS2 kontrollene.

Ja men det er jo bare fordi du ikke har blitt vant til Gamecube kontrolleren ennå. Faktisk. :)

 

Faktisk ikkje :-)

 

Jeg har spilt X-Box mye, og kan ikke skjønne at noen kan argumentere for at den er bedre... Den skal visstnok ha litt bedre kvalitet på L og R knappene, men så er jo GC kontrollen mye bedre på joypaden...

Ikke at det har noe å si i dette spillet da.

 

 

Spilte SC2 på GC i går og det funka veldig bra med den kontrollen.

Og i tilegg vil det jo være muligheter for å bytte på knappene...

Lenke til kommentar

Jeg har ganske langre fingre for å si det sånn...

Jeg kan egentlig ikke merke at L-R knappene er så utrolig mye bedre enn GC sine, og kan ikke helt se hvilke spill det skal ha så mye å si i.

Men man bruker jo ihvertfall joypad i nesten alle spill.

Og der kan ikke PS2 sammenlignes med X-Box eller GC.

Utrolig bra presisjon på GC...

Lenke til kommentar

Må bare få si at selv om jeg ikke er vant til noen spillkontroll (med untak av dc) er gc kontrollen best å holde i, men liker ikke helt det med forskjellig størrelse på knappene og den skulle vært 110% av den størrelsen den har nå. Xbox kontrollen er skikkelig billig og ps2 kontrollen suger.

 

Men tilbake til saken, hvilken versjon skal du velge?

ps2 versjonen har dårligst grafikk og extra person, xbox versjonen har jo spawn og gc har digg kontroll. Velg selv, men har du penger nok til ps2, xbox og gc har du nok til alle versjonene også :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
alle er like gode, unntatt xbox sin orginale, den passer ikke for meg

De er garantert ikke like gode!

Hvis du skal spille bilspill på Playstation kan du like godt bruke d-paden fordi joypaden er så utrolig dårlig.

Hvis du syns playstation sin joypad er bra har du garantert ikke prøvd noen andre ordentlig.

Lenke til kommentar

xbox versjonen har best grafikk, ingen tvil om det.. Så har du flere konsoller og synes alle har like bra pad, så kjøper du xbox versjonen, gc er bare marginalt dårligere på grafikk, men har langt dårligere lyd.. Men om den bare er koblett til tven og du elsker gc-padden så kjøper du gc versjonen.. Jeg har gc og xbox, Og kommer helt klart til å kjøpe xbox verjsonen etter å ha prøvd begge..

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en del SC på X-box før og kjøpte meg spillet til PS2 i dag. Har spillt det med del mindre utgaven av X-box kontrollen riktig nok, men må nok si at jeg syntes kontrollen til PS2 er bedre å spille med, men bare en smule. Joypad kontrollen til GC har jeg ikke prøvd så kan ikke uttale meg der.

 

CS er uansett et bra spill, samme hvilken konsoll du kjøper det til... et lite glimt av virkelighet... :)

Lenke til kommentar

Så har du det faktum at Xbox versjonen bare fniser av alle andre versjoner til det latterlige. GameCube og PlayStation 2 kan ikke konkurrere med kraften til Xbox, Xbox versjon tittelen ser så nydelig ut at det nesten er idiotisk, du får lyst til å kjøpe maskinen bare på grunn av det visuelle. Så bra er Soul Calibur II. Karakterene er animert bedre og brettene ser bedre ut, verden er rett og slett bare et bedre sted om du eier en Xbox.

http://www.games.no/showarticle.php?Xsecti...&XarticleID=145

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...