Gå til innhold

Whitebox CL50


jacobm

Anbefalte innlegg

Ser at mange har ment mye om Whitebox CL50, men den er jo unektelig nok veldig rimelig, visstnok meget stillegående, og lages av en stor produsent, burde ikke dette være et bra kjøp?!

 

Hadde egentlig bestemt meg for en Acer 661LCi, som jeg får til 13000,- eksl.mva, men bortsett fra navnet kan den jo ikke matche CL50 i det hele tatt?!

 

Ved evt. konkurs av Whitebox så går garantien i vasken, men ved forsiktig bruk så skulle vel graverende feil vise seg ganske fort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært flott hvis noen kunne gitt meg tilbakemelding på spørsmålene over! Vipper mot Whitebox, kan det være så farlig?!

 

Oki, det eneste minuset med cl50 er tastaturet som mangler større og mindre enn, ellers er pc'en helt topp og så og si helt lydløs. Du får mye mer pc for pengene med den.

Servicen fra whitebox har vært bra, tatt i betraktning at de r et veldig lite selskap.

Tastatur problemet skal også snart være løst så da er det vel ingenting å lure på. Se tråd om cl50

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kan trygt anbefale CL 50! :lol: Konge laptop ass.

Har 1 GB RAM og den funker lux til ALT! Helt stille og digg skjerm...

 

Håper bare at Whitebox kommer med en BIOS oppdatering snart slik at vi får >><<<>><> knappene til å virke! :p:p:p

 

Min erfaring med servicen til Whitebox er upåklagelig, SELVOM de kan være litt trege innimellom! 8)

 

Mvh Senshi

Lenke til kommentar

Du kan fikse problemet med < > tasten ved å bruke følgende program:

 

 

http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx

(husk .NET Framework:

http://download.microsoft.com/download/e/b...94-98a2-b27111d

233dd/dotnetredist.exe)

 

Jeg får ikke til dette med den riktige tasten, den virker "død". Det funker derimot dersom du tillegner < > til en annen tast i kombinasjon med f. eks ctrl... dette er jo ikke den beste løsningen, men den virker ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...