Gå til innhold

[Løst] Kjøpt pc, bygge selv - vil ha meninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjermen er fabelaktig må eg si. bruker den for det meste til å lese pdf filer, powerpoints, word dokument. og gaming. blir ikke sliten i øyene :)

 

prossessorn er enkel å overklokke :)

 

har hatt min opp på 4,7 ghz :p, men skrudde den ned igjen til stock, ettersom eg ikke har behov for sterkere prossessor nå xD :)

Lenke til kommentar

skjermen er fabelaktig må eg si. bruker den for det meste til å lese pdf filer, powerpoints, word dokument. og gaming. blir ikke sliten i øyene :)

 

prossessorn er enkel å overklokke :)

 

har hatt min opp på 4,7 ghz :p, men skrudde den ned igjen til stock, ettersom eg ikke har behov for sterkere prossessor nå xD :)

Ja, skjermen var verdt de 2000 kronene uten tvil tror jeg. i7'en var på tilbud ser du, til 2 tusen den også. Veldig fornøyd med at jeg sparte nesten 2,5 tusen fra dustin til komplett..! :D
Lenke til kommentar

Så lenge viftene i front og bak har muliget for å suge inn/blåse ut lufte fritt så er ikke det noe problemer. Kan være greit å kjenne litt på temperaturen der du har pc'en, og om det blir veldig varmt i det området kan det være kjekt å prøve en annen plassering.

 

Selv har jeg pc'en oppe på pulten til høyre for skjermene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du slo til på "Weekend Rush" (Zerg?)-tilbudet på CPUen ser jeg. :wee:

Innen jeg fikk med meg at det i det hele tatt var en 3770K der, så stod det utsolgt, så jeg fikk ikke engang med meg tilbudsprisen (ja, ja, godt jeg allerede har en 3770K, da).

 

Jeg kommer vel antageligvis aldri til å skjønne hvorfor majoriteten går for D14, når U12P holder mer enn nok, men for all del; det er en knall kjøler!

 

Menneh, "bare" 8GB RAM? Og en DVD-brenner istedet for en BD-brenner? :ohmy:

 

 

Neida, den ser overall knall ut den der (behov, ønsker og budsjett er alltid forskjellig). Congrats med ny PC - may it serve you well!

Lenke til kommentar

Du slo til på "Weekend Rush" (Zerg?)-tilbudet på CPUen ser jeg. :wee:

Innen jeg fikk med meg at det i det hele tatt var en 3770K der, så stod det utsolgt, så jeg fikk ikke engang med meg tilbudsprisen (ja, ja, godt jeg allerede har en 3770K, da).

 

Jeg kommer vel antageligvis aldri til å skjønne hvorfor majoriteten går for D14, når U12P holder mer enn nok, men for all del; det er en knall kjøler!

 

Menneh, "bare" 8GB RAM? Og en DVD-brenner istedet for en BD-brenner? :ohmy:

 

 

Neida, den ser overall knall ut den der (behov, ønsker og budsjett er alltid forskjellig). Congrats med ny PC - may it serve you well!

Ja, når jeg bare kommer til å bruke den til å installere W8 på, så kjøpte jeg ikke BD..

Oppgraderer RAM når jeg har tjent litt penger i læretiden tenker jeg, kanskje et par vifter også. :wee: :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, jeg har kjøpt PC og jeg lurer rett og slett på hva folk synes.

 

Kjøpte på Dustin, og jeg har SSD fra før av ;)

 

Vil anbefale deg å bytte 7970 Gigabyte til en annen leverandør da den har en lås på Vcore. Dersom du har planer om å overklokke GPUen vil du nok ikke får det til noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...