KennethM Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Jeg befinner meg på Gran Canaria og har kommet over en butikk på kjøpesenteret i Pourto Rico der de har IPad mini til 150 euro (ca 1200,-) Dette er jo billig i forhold til hjemme. Hvordan kan jeg sjekke om dette er real deal? Dette er jo på et senter og ikke på markedet. Noen "sikre" kjennetegn jeg kan se etter?
TheGaame Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Jeg befinner meg på Gran Canaria og har kommet over en butikk på kjøpesenteret i Pourto Rico der de har IPad mini til 150 euro (ca 1200,-) Dette er jo billig i forhold til hjemme. Hvordan kan jeg sjekke om dette er real deal? Dette er jo på et senter og ikke på markedet. Noen "sikre" kjennetegn jeg kan se etter? sjekk om det står et eple på den, og ikke en annen frukt hehe xD sjekk spesifikasjonene, og sammenlign med det du finn på aplestore, elller norske sider.
mobile999 Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 (endret) Den offisielle prisen på Ipad mini er fra 329 € i Spania. Endret 27. april 2013 av mobile999 1
Ar`Kritz Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Sjekk ved å bruke denne regelen: hvis det virker for godt til å være sant, så er det ikke sant. Enkelt, ikke sant?
TheGaame Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Sjekk ved å bruke denne regelen: hvis det virker for godt til å være sant, så er det ikke sant. Enkelt, ikke sant? heilt enig i den hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå