Gå til innhold

Farvel til ukens nettutgivelser


Anbefalte innlegg

Den nye artikkelserien er fin, men kommer det til å bli laget tilsvarende for spill som koster litt også?

Jeg skjønner ønsket om en slik type artikler, men problemet er at med en gang spillene faktisk koster penger, blir situasjonen helt annerledes. Da blir terskelen for å anbefale spill langt høyere. Et gratisspill kan jeg anbefale at folk tester fordi det gjør noe interessant, fordi det er gøy i ti minutter (f.eks. et webspill) eller fordi det er nyskapende. Men når jeg skal anbefale et kommersielt spill, bør jeg være ganske sikker på at det er verd pengene. Dermed må det i praksis testes som et spill man anmelder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg uenig i. Når vi i dag har så mange indie-spill som koster alt fra 6 kroner til en 60 kroner, så mener jeg de kan bli anbefalt uten en grundig anmeldese bak.

 

Det er først når jeg skal brenne av en 300-600 kroner, at jeg vil vite om spillet er verdt pengene.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Det er jeg uenig i. Når vi i dag har så mange indie-spill som koster alt fra 6 kroner til en 60 kroner, så mener jeg de kan bli anbefalt uten en grundig anmeldese bak.

 

Det er først når jeg skal brenne av en 300-600 kroner, at jeg vil vite om spillet er verdt pengene.

 

Enig med deg. 3 minutter med research på hvordan spillet blir mottatt av folkemassen er godt nok for meg. Artikkelen her trenger ikke være utfyllende for min del, den trenger egentlig bare å liste opp en rekke titler som etter skribentens mening virker spennende. Ingen skjermbilder eller avsnitt, bare en enkel beskrivelse av sjanger. Videre research kommer jeg uansett til å gjøre selv. Kan gjøres i en artikkelserie eller blogg-serie på denne siden. Jeg hadde i hvert fall satt pris på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...