Gå til innhold

Rimelig OK bærbar til 10 000,-


d1nosaur1984

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ute etter en rimelig god maskin til rundt 10 000 kroner, men sliter hardt med å finne en. Har kikket mest på Dell sin Inspiron 8600 og 500m, men jeg synes grafikkytelsen blir for dårlig på 500m.

 

Skal jo helst ha 512mb ram, Pentium-M prosessor også videre. Noen som vet om et sted man får kjøpt en slik maskin rimelig? Må ikke være Dell, bare så det er sagt.

 

Mvh

Kim

 

PS! Hvordan er forresten grafikkytelsen i Intel® 845GL Integrated Graphics, D.V.M. Technology (up to 64MB)? Kan det brukes til å spille HL2 med for eksempel? Skulle jo helst hatt et ATI eller nVidia-kort med 64mb eller mer, men til en pris rundt 10 000 blir det vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Operativsystem:

MS Windows XP Home

 

Prosessor:

Mobile Intel® Pentium® M processor - 1.3 GHz

 

Skjerm:

VT - 15,4'' TFT WSXGA+ (1680*1050) (+ NOK 558 kr)

 

Minne:

256MB DDR RAM/333MHz (1x256MB)

 

Farge:

Ion Silver/Moonlight Silver

 

Harddisk:

30GB UltraDMA/ATA 100

 

Grafikkort:

128MB DDR NVIDIA® GeForceFX? Go5650 (+ NOK 1 119 kr)

 

Optisk enhet:

24x/10x/8x/24x CD-RW/DVD Combo internal

 

Nettverkskort / modem:

Internal combo 56k modem / 10/100 nettverkskort + Intel ® Pro wireless 2100 inngår som standard!

 

Hvordan ser denne ut til å spille på? Gratis frakt og trekk fra prisen for å bestille online + 5% rabatt fra annonsen på Barbara.no gjør at denne ender opp på 13 343,- RAM og Harddisk skal oppgraderes senere, så det er ikke noe å henge seg opp i. Går kanskje opp til 1.4 i stedet for 1.3 også, men det får jeg se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...