Gå til innhold

[Løst] Liten Android til fruen - hva bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Fruen har fram til nå hatt en HTC HD2, men nå begynner de to å bli skikkelig lei hverandre. Mobilen trøbler, og kvinnfolket trøbler enda mer. ;) Siden hun snart har bursdag, passer det greit å finne noe nytt til henne. Men hva? Hun liker ikke store telefoner, min Galaxy Note II får henne nesten til å frike. Hun syns også at S3, som sønnen vår har, er i største laget. Fins det en grei Android-mobil med passe størrelse som jeg kan finne til henne? Den trenger ikke være noen racer, hun bruker aldri spill eller noe sånt. Men det er viktig at den ikke nøler og hakker, for tålmodigheten hennes med elektroniske dingser er enda dårligere enn med mann og barn! ;) Og ja, det skal være Android siden vi skal synke Google-kalenderne våre, og jeg hater alt med halvspiste, råtne epler på. Windows Phone har jeg ikke noe prinsipielt imot, men for enkelhets skyld blir det altså Android.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

One V er akkurat over grensen, den er 3 mm bredere. (Ja, hun er så pirkete, så jeg lider under det. Men hun er flink til å lage mat! ;) ) Men takk for tipset om Tipo! Den er sannsynligvis det beste forslaget til nå, siden den faktisk er mindre enn HD2! :)

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Nei, det er den ikke. Det har du rett i, takk! Jeg så et 6-tall der det står 5... :blush: Og den er til og med et par millimeter tynnere. Så da er den også en veldig god utfordrer. Jeg må gå gjennom tester av de aktuelle modellene og se hva jeg bør velge. Heldigvis er det noen "kontilpassede" mobiler på markedet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...