Gå til innhold

Kan denne testen gjette alderen din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

31, 30 og 31 år har jeg fått... 21 år.

Jeg ser at jeg svaier inn mot midten etter hvert klikk første gang jeg tok testen, når de ikke fulgte et mønster. Sikkert for å få mindre reisetid, tror personlig dette mer har med å tenke forrover i tid, enn faktorer som fart og presisjon når det gjelder resultatet. Jeg får eldre score fordi jeg ikke reiser i rette linjer og mindre hakkete bevegelse.

 

Her kan jo skjerm, mus, opsett av utstyr, underlag, dagsform, osv. påvirke reslutatet. Bra de får noen riktige, men ser utifra det som skrives i komentarfeltet at å gi rundt 30 er de glade i.

 

Lenke til kommentar

Tippet 30, er 35, ikke FPS'er.

 

Jeg tror også at valg av mus, underlag og måten vi bruker musa på i hverdagen vil gi utslag. Jeg tok noen tester som ligner litt, men kun gikk på tid den gangen CS1.6 var nytt. Da var resultatene "Exellent! Faster than 99% of the population" Jeg finner ikke samme testen lenger så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg føler meg tregere og mindre presis i FPS'er nå enn da.

Lenke til kommentar

Er 39 år og tok testen 2 ganger. Første gang gjetta de at jeg var 31 år.

Visste ikke helt om jeg skulle bli fornærma eller smigret da den andre gang gjetta at jeg var 10 år.

Ikke imponert over at beste resultatet var 8 år unna.

 

Edit: Har spilt mye FSP (var tett oppmot pro-gamer) og vært i flere CS-claner i tidligere.

Endret av R_N
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...