Gå til innhold

Finnes det telefoner i dag med utskyvbart tastatur...?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har lett meg grønn og litt til i en god stund nå (les: ett par år), etter en mobil med utskyvbart tastatur aka Nokia N900 (min mista usb-inngangen da jeg dro ut laderen litt for fort).

 

Ikke så veldig nøye på hvilket OS den kjører (dog hadde foretrukket Android, men alt funker), ikke nøye på vekt, design eller tykkelse.

 

Bare det ikke er Sony.

 

Aller helst 4"....kan til nød gå med 3,7" skjerm (touch seff).

 

Anyone out there? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter jeg kjøpte min HTC Desire Z i 2010 forsvant vel markedet helt for slike telefoner her på berget. Ligger en brukt Z på Finn.no og en helt ny en på QXL.

 

Jeg brukte min Z i høst da jeg var i England en tur og telefonen funker jo fortsatt kjempe bra. Men det finnes kanskje bedre alternativer der ute...

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Har lett meg grønn og litt til i en god stund nå (les: ett par år), etter en mobil med utskyvbart tastatur aka Nokia N900 (min mista usb-inngangen da jeg dro ut laderen litt for fort).

 

Ikke så veldig nøye på hvilket OS den kjører (dog hadde foretrukket Android, men alt funker), ikke nøye på vekt, design eller tykkelse.

 

Bare det ikke er Sony.

 

Aller helst 4"....kan til nød gå med 3,7" skjerm (touch seff).

 

Anyone out there? :)

Du har Motorola Droid 4.

Finnes en del av dem på Ebay

 

De skal ha støtte for 3G afaik og har Jelly Bean.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en n900 liggende hvis du er gira :)

 

Jo, hadde ikke vært meg imot det :)

 

Som svar til hvorfor jeg ikke vil ha Sony : Har hatt min andel Sony'er opp gjennom årene, har har til dags dato aldri opplevd en eneste som det ikke har vært trøbbel med, enten med hardware eller software.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...