Gå til innhold

[Løst] Spørsmål angåande reklamasjon og service


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Leverte nyleg inn min mobil til service ( den er 1 år og ca 5 månedar gammal ), pga trøbbel med minijack port, samt at hdmi porten konstant var aktivert som då førte til at mobilen gikk fort tom for strøm.

 

Etter at et nå har fått den tilbake, så har eg på ny eit problem med at batteriet ikkje varer lenger ein eit par tre timar i rein standby- modus. Det hjelp heller ikkje med factory reset.

 

Det har seg slik at første gang så sendte dei eg handlet mobilen hos den til feil verskted, noko som førte til at eg måtte sende den inn på ny.

 

Forstår det slik på forbrukerlova at dersom varen har vert på service to gangar, så kan ein kreve å få hevet kjøpet, rett meg om eg tar feil her. Spørsmålet er då om den gangen supporten til butikken sendte mobilen feil telst som eit forsåk frå deira side? Mtp. at eg måtte gå gjennom bryet med å sende inn på ny, samt ventetida dette medførte ( Ei ekstra veke ).

 

Mvh.

Gholie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 ganger samme feil eller 4de gang forskjellige feil.. Merk at det må være påvist feil hver gang den har vært inne.

 

At de sendte feil teller nok ikke som en service desverre.

Skrevet

4 gang forskjellig feil er ikke noe du har krav på i henhold til lov, men noe forhandlere likevel bruker å gjøre. Er mer eller mindre blitt en bransjestandard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...