Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan flørte over facebook ?


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er veldig hyggelig at en jente som jeg har gått på skole med begyner å skrive til meg som jeg ikke har sett på noen år....

 

MEN....jeg vet ikke hva dere jenter tenker om det? jeg er redd for at det blir litt kleint liksom...... ikke snakket på 3-4år og plutsselig begyner å skrive på facebook og det blir enda verre om hun ikke svarer

 

Hvis jeg ikke har snakket med en jente på veeeldig lenge, men har sett hunn. Vil hun skjønne at jeg liker henne hvis jeg begyner å skrive til henne på face?? hvorfor ellers ville jeg skrevet liksom ??

 

Kan du gi meg noen flørtetips som jeg kan bruke\skrive uten å være kjedelig og masete??????

 

Kan si at denne jenta var min første kjæresten og den første jeg kysset med i 3-4klasse tror jeg. Btw jeg er 18år nå

Endret av fgdvsdfgdfgvws
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hei "

Er en ganske god start. Be henne med ut, et eller annet. Ikke ha lange samtaler over facebook, du kommer til å gå på en smell da.

 

Smell hvordan? Ofte kan det vel være greit å legge et slags grunnlag der? Eller eventuelt skype med video og/eller stemme?

 

Det har jeg gjort tidligere, og dette har fungert. Kan ellers skje at man går litt for fort fram. Har man snakket litt på face/skype på forhånd før man møtes føler man seg ofte mer trygg og lignende. Anonym poster: c9b1dcf4c16c1ca7ff07258e008e77b2

Lenke til kommentar

Du er bare redd for å mislykkes. Skriv til ei jente, og spør hvordan det går, og ikke vent, hvis hun skriver videre og spør deg er det bra, men hvis hun ikke skriver tilbake liksom " Hei " , hei - " hvordan går det" - bra- men spør deg ikke om hvordan du har det da bryr hun ikke seg. .Hvis du klarer å finne ut om hun driver med noe aktivitet kan du gå å se på hun mens hun spiller hva hun nå spiller, og kanskje hilse, enten personlig eller med kroppspråk. Eller bare poke :p haha :dribble: Da viser du at du er interessert. Hvis hun er interessert vil hun akseptere forespørsmål, men da må du poke først :w00t: AND BINGO :grin2:

Lenke til kommentar

Smell hvordan? Ofte kan det vel være greit å legge et slags grunnlag der? Eller eventuelt skype med video og/eller stemme?

 

Det har jeg gjort tidligere, og dette har fungert. Kan ellers skje at man går litt for fort fram. Har man snakket litt på face/skype på forhånd før man møtes føler man seg ofte mer trygg og lignende. Anonym poster: c9b1dcf4c16c1ca7ff07258e008e77b2

 

Ville heller gått for skype, enn facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...