Errae Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Lurte på om det går ann å koble opp til telenor adsl via PPPoe ? ( står ikke spesifisert ) tusen takk for svar (=
Aireal Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jeg gjør det. Med PPPoE som er innebygd i Win XP
andreash Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Trenger IKKE å bruke PPPOE'n som er i windows for å bruke denne routeren. Routeren har innebygget PPPOE støtte. Fungerer glimrende for Telenor ADSL
Aireal Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jo da, PPPoE er jo standard så du kan bruke Linux, Mac eller en hvilken som helst router som har støtte for denne protokollen til å boble opp mot Telenor
andreash Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jo da, PPPoE er jo standard så du kan bruke Linux, Mac eller en hvilken som helst router som har støtte for denne protokollen til å boble opp mot Telenor Det jeg mente var at du IKKE behøver å installlere PPPOE protokollen i Windows for å kunne benytte DI-604 på Telenor ADSL. Du setter opp brukernavn og passord i routeren, slik at du trenger kun TCP/IP som protokoll i Windows.
Zimon Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Kjører selv Telenor ADS 704/128 hjemme (grøss egentlig) sammen med en D-Link 604 router. Går så det griner egentlig. Stabilt og fint nett. Og PPPoE velges i routeren sammen med brukernavn og passord (husk at brukernavnet skal ha @online.no etter seg på denne routeren. (om jeg ikke husker helt feil her og nå, er ikke hjemme nuh) Ergo, bare en bekreftelse fra meg routeren har PPPoE støtte og at det funker fint mot Tullenor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå