Gå til innhold

Interesse for spill servere?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser på muligheten å sette opp noen servere for bruk som spill servere om det er interesse for dette. Ser da for meg å leie ut til interesserte for en billig penge.

Men tenkte å sjekke litt om det fins interesse for det, og eventuelt hvilken spill som man kan sette opp servere for selv. Nyere spill som BF3 etc er det vel ikke mulig å sette opp selv? Må gå via EA?

Så, kan dette være noe?

Endret av The Trooper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dual ISP: Nei

Router med Rollover: Litt usikker på hva du mener her, er rollover automatis switch mellom linje om en er nede?

Hastigheter: 20Mb/s / 20Mb/s

UPS: Ikke for øyeblikket.

 

Pressisere at dette blir i starten et hjemme oppsett, derfor billig :) Men på sikt er ikke UPS, større hastighet noe problem. Dual ISP må jeg sjekke tilgjengelighet på i område. Kom tilbake med en forklaring på hva rollover er.

Lenke til kommentar

Trackmania og cs osv er populære spill på lan og settes opp på servere (kun kommandoer) med streaming og alt.

Rollover er at du kan sette 2 nett inn i routeren og går den ene ned tar den andre over.

Ingenting av dette er nødvendig, men skal man ta betalt for en tjeneste så er jo ting som oppetid osv viktig.

 

Du kan jo hoste TS-server , klaner og guild i mmo osv bruker det.

Men dette er tjenester du må kjøpe selv og tjene penger på og da må man ha en strategi.

Lenke til kommentar

Oppetid er selvsagt viktig i en slik sammenheng, derfor må eventuel pris gjenspeile hva man kan tilby og hvor mye nedetid som er akseptabelt. Og eventuel løsning om denne overskrivdes.

 

mange goe forslag der på spill, får sjekke litt disse. Har også sett på mknecraft og DayZ som virker veldig populære.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...