Lozip Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Hei Jeg skal ha en laaaang ide kabel eller en konverter/forsteker som hjør at jeg kan ha en ide kabel på 1,5 meter? Noen som har noen ide'r? - Lozip - Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Har du noen god grunn til å bruke så lang kabel? Du vil ikke oppnå noe bra resultat med denne lengden.. ..Den vil nok fungere.. delevis... (loddesjæl) Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 18. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Jeg skal ha en ekstern cd rom som jeg kan boote fra om jeg trenger. Tror jeg helder går ver til å bruke usb... Men får man usb dvd-brennere? - Lozip - Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Det er jo en grunn til at IDE kabler ikke lages så lange! 90 cm er egentlig for mye.. * Hvis den er for lang kan mye eletrisk støy fortyrre. * Mye feil på data * Til slutt vil hele harddisken bli korrupt! Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Det går jo ann å få en 5.25 drev på usb/firewire, som du kan ha ha Cd-Rom, brenner og sånt på. da burde jo en DVD-Brenner også virke.... Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 18. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Men hva blir den billigste løsningen? - Lozip - Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 ca. 900 kroner på komplett. Visste du at 90cm IDE-kabler også er for lange? IDE/ATA-standarden er designet for kabellenge på opptil 47 cm. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 Men får man usb dvd-brennere? Trenger da ikke kjøpe en usb dvd-brenner. Du kan jo bare kjøpe et ekstert usb kabinett og sette dvd-brenneren din i den? Sjekk feks denne. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. september 2003 Rapporter Del Skrevet 19. september 2003 Gå for SCSI sier bare jeg. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 19. september 2003 Rapporter Del Skrevet 19. september 2003 Det er enkelte butikker som selger IDE/firewire adapter. Set eit av desse på disken, og hiv han inpå ein fw utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå