Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Besøke kjæresten min - Ha med en presang!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjæresten flyttet vekk for å studere. Har besøkt henne to ganger så lang og skal opp igjen i slutten av april.

 

Planen var å ha med en liten presang til henne som hun ikke får åpne før jeg reiser hjem igjen.

 

Jeg tenkte å lage til en fin boks med et innrammet bilde av meg siden hun er så glad i bilder hun får av meg, et smykke som minner om meg og en liten lapp med søte ord skrevet for hånd.

 

Er det noen som har noen flere ideer til hva jeg kan legge inn i denne lille boksen og hva jeg kan skrive på lappen (siden hun leser den etter jeg har reist).

Jeg vil at den skal bety mye for henne og få henne til å føle seg glad selv om jeg har reist og vi ikke får sett hverandre før slutten av sommeren, og siden hun syns det er tung å bo så langt vekke. Jeg har en viss peiling på hva jeg skal skrive, men kunne gjerne fått noen innspill fra andre hvis de har noen gode ideer:)

 

Takk på forhånd:)

 

Anonym poster: 202d270ff4cb41ad4ffaa821dd81dcc5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag et "klippekort" med forskjellige ting hun kan bruke når dere treffes igjen...

Klippekortet kan ha f.eks. 20 klipp med f.eks. "en rose" ... "en tur på kafe`"... "favorittbladet"... "tur-i-parken-med-picknikkurv"... "favorittsjokoladen"...osv...osv...

 

 

Dette er en veldig koselig gave både å få og gi... :)

Lenke til kommentar

Legg ved ting dere har som internhumor, om det er bilder eller noe dere har opplevd (som f.eks tannpirkere om hun engang hadde en episode med en tannpirker...) SÅNNE TING, LIKSOM.

Hun er flink til å skade seg. Kanskje plaster? Høres litt smårart ut, egentlig. :pAnonym poster: da4522a68d0dd0dda02ecfd990dbcbbd

 

Lag et "klippekort" med forskjellige ting hun kan bruke når dere treffes igjen...

Klippekortet kan ha f.eks. 20 klipp med f.eks. "en rose" ... "en tur på kafe`"... "favorittbladet"... "tur-i-parken-med-picknikkurv"... "favorittsjokoladen"...osv...osv...

 

 

Dette er en veldig koselig gave både å få og gi... :)

Er ikke det litt trist gave å gi ETTER jeg har reist? :)Anonym poster: da4522a68d0dd0dda02ecfd990dbcbbd

 

Lag et "klippekort" med forskjellige ting hun kan bruke når dere treffes igjen...

Klippekortet kan ha f.eks. 20 klipp med f.eks. "en rose" ... "en tur på kafe`"... "favorittbladet"... "tur-i-parken-med-picknikkurv"... "favorittsjokoladen"...osv...osv...

 

 

Dette er en veldig koselig gave både å få og gi... :)

Er ikke det litt trist gave å gi ETTER jeg har reist? :)Anonym poster: da4522a68d0dd0dda02ecfd990dbcbbd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...