Gå til innhold

Neste Mac kan få det trådløse supernettet


Anbefalte innlegg

Påstand? Myte?

 

Du kan riktig nok ikke forvente at du vil oppleve nettsider som direkte raskere med ac-nettverk. De begrenses i stor grad av nettlinjen inn til huset ditt, som vil være nevneverdig tregere enn det trådløse nettet.

 

All erfaring jeg har med routere så langt så har alltid WiFi gitt tregere. Naturlig nok, men husk at trådløsstandardene ofte langt i fra lever opp til påstemplet hastighet.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt det, hva er det som vanligvis kjøres kablet nå som plutselig er mye bedre å kjøre trådløst når ac kommer?

 

AtW

Tanking av maskiner fra server på lokalnettet.

på skolen jeg praktikerer hos har vi minimum en 50 kabler på "tanke" rommet som hele tiden roter seg til osv.

Kunne vi satt et par AC punkt der isteden ville det vært så mye mer ryddig og hyggelig.

Lenke til kommentar

Er student, og jobber ikkje innanfor ein bedrift som kjøper de i tusenvis :p Trur dei fleste studenter/Ola Nordmann kjøper bærbare enkeltvis også. Veit at noen av produktene deres er sterkt overprisa, men at noen påstår at alle produktene deres er 'overprisa' blir litt feil.

 

Skal kjøpe ny laptop nå til sommer/høst, da eg låner ein litt gammal HP. Så om du veit om noen nettsider som driver med slik "kjøping av tusenvis" hadde det vert kjekt med litt info!

 

Du har rett, de har vanlige PCer og. Skulle vært klarere der. Noen modeller er overprisa, og det er modeller som er rettet mot bedriftsmarkedet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...