Gå til innhold

[Løst] Fat < Fit


Anbefalte innlegg

Oppdatering på gårsdagen (dag 10) og planer får dag 11!

Hei og god formiddag :wee: Da jeg var ferdig på jobb i går, ble det ikke mer trening :hm: Men har ikke så dårlig samvittighet da jeg synes jeg har vært ganske så flink generelt! Når det kommer til mat så spiste jeg 3 nye knekkebrød etter jobb.

Dagens plan kommer her.

 

Mat

Frokost: Det ble havregryn med blåbær og rosiner i dag. Dette blandet jeg med styrk melk og kaffe på sia.

Lunch: Skal spise en pære ganske straks.

Resten av dagen har jeg ikke planlagt!

 

Trening

Har tadd 30 day shred. Dette var 10. gang, så i morgen blir det 30 day shred level 2. (10 nye dager med det før man når siste og tyngste level, altså 3. :w00t: )

I kveld er planen å tusle seg en ny tur med Allyy og Lovegame.

 

Så ha en flott dag alle. Skal huske på å oppdatere dere i kveld.

:wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dag 12!

Go ettermiddag folkens. Ble ikke mer trening enn 30 day shredn i går. Etter jobb heiv jeg i meg 2 egg, bønner og litt småstekt champinjong, namnam :wee: Hadde litt hauverk så tok tidlig kveld.

Dagen i dag har jeg tilbringt til å shotte kaffe. Megatrøtt til frokost så ble litt "tbbt" titting med kaffe og frokostblanding. Etter dette dro jeg og Allyy til Actic for å trene. Der var det Stronglift 5x5 program A som sto på listen.

- Oppvarmet med 1km roing.

- Squat 5x5 30kg.

- Bench Press 5x5 25kg.

- Barbell Row 5x5 35kg.

 

Senere i kveld blir det 30 day shred level 2. Spent på denne :hmm:

Ha en fin dag! :wee:

Endret av Nybegynner92
Lenke til kommentar

Hei alle! Her kommer en kort oppsummering på dag 12 :-)

Når det kommer til mat har jeg spist for det meste knekkebrød med diverse pålegg. Philadelphia og agurk er namnam som pålegg :w00t: Har også spist litt gulrøtter og en gresk yoghurt. Kaffe er blitt intatt regelmessig hele dagen!!

Når det kommer til lørdagstrening var det ikke mye som sto på listen. Hadde en del gangsperre i kroppen så tenkte å ha en hviledag, men på kvelden heiv jeg og Allyy oss i en runde 30 day shred level 2. Det var godt :-)

Nå blir det en liten skrekkfilm (elsker skrekkfilmer) med Allyy (elsker Allyy) før vi kryper under dyna. Opp høvelig tidlig for å dra til Actic i morgen å trene Stronglift 5x5 program B. Synd at det åpner 11 på søndager. Skal også gå en luftetur med Allyy + svigersan! Blir litt stigning da vi skal gå til Gangsåstoppen. Gleder oss :-)

 

Ha en fortreffelig helg videre, godtfolk! :wee:

Endret av Nybegynner92
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatering dag 13 og i dag (dag 14)

Hei alle!I går ble det en tur på actic for å ta stronglift 5x5 program B.

Den bestod av

- Oppvarming 1,2km roing.

- Squats 5x5 32,5kg

- Overhead Press 5x5 25kg

- Deadlift 1x5 50kg

Trente ikke noe særlig mer enn det.

Siden det går mye i knekkebrød her i huset har jeg gått til innkjøp av en del lettvinte proteiner. Så øverts i kjøleskapet ligger det nå en god del tunfisk. Både i oljje og vann og mange forskjellige merker (driver å tester ut hva som er best). Maten i går bestod da av som vanlig en god del knekkebrød :p Men lagde meg en høvelig stor tunfisk salat til middag. Namnam! Til kvelds lagde jeg og Allyy mye forskjellig. Både kyllingsuppe, ris, potetmos og noe svensk kjøtt. Bland det på en tallerken og det smaker høvelig godt :wee: Spiste også en banan iløpet av dagen!

 

Dagen i dag. Hmm foreløpig har jeg kun tadd 30 day shred level 2. Har ikke noe mer på lista enda! Men hvem vet :hmm: Oppdaterer dere!

Har drokket en del kaffe til nå og spist en posjon med havregryn, rosiner og melk! Varmet det 1-2 minutter i mikroen og det smaker nesten som havregrynsgrøt. Dritgodt :w00t:

 

Det var det. Ha en aldeles finfin dag i goværet :-) (Må jo si det når jeg først kan.. nord-norge vettu ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatering dag 14,15 og i dag (dag 16)

14

Ble en liten kveldstur med Allyy på kvelden. Ikke noe mer trening enn det + 30 day shred level 2 tidligere på dagen! Maten jeg inntok var mer knekkebrød :-)

15

Actic sto på lista med Stronglift 5x5 program A!

- 1,2km roing til oppvarming

- Squats 5x5 35kg

- Bench Press 5x5 27,5kg

- Barbell Row 5x5 37,5kg

Ble ikke mer trening enn dette.

Når det kommer til mat ble knekkebrød, frukt og kaffe inntadd regelmessig hele dagen!

 

Dagen i dag!

Skal snart hive meg i en runde 30 day shred level 2. Senere blir det enda en tur på Actic. Ikke for å trene stronglift selv, men for å vise en kompis av meg som skal begynne med dette programmet. Så vi skal gå igjennom øvelsene :-) Tenker jeg kanskje tar litt cardio trening der også! Får se :hmm: Kanskje tur i kveld??

Har foreløpig spist 3 knekkebrød og drukket en kopp kaffe til frokost. Resten av dagen er uvitende, men regner med det blir mer knekkebrød og mye kaffe!

 

Ha en fin dag :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 16 og i dag (dag 17)

Hei alle. I går var jeg også en tur på Actic. Trente ikke så mye der, men viste en kompis diverse øvelser til stronglift programmet. Jeg tok oppvarming sammen med han, altså roing 1km. Tok også noen lette squats og en gjennomgang av alle 5 forskjellige øvelsene til A og B programmet.

Senere på kvelden hev jeg og Allyy oss i en runde 30 day shred level 2!

Når det kommer til inntak av mat ble det mye knekkebrød som vanlig. Har sluttet helt å spise vanlig brød nå :huh: Stekte meg også litt tunfisk i panna og blandet det med litt lettstekte grønnsaker (chili, paprika, purreløk og vanlig løk). Toppet det hele med litt salt, pepper og sitron! Namnam.

 

I dag står en ordentlig Actic tur på lista for å ta min rutinemessige Stronglift 5x5 økt! Det er program B som står for tur :wee:

Matplanen er ikke særlig varierende for tiden, så blir nok en del knekkebrød. Har allerede spist 4 stykker og en banan! Tenker kanskje å steke noen egg i kveld!

 

Ha en strålende dag, allemann :w00t:

Lenke til kommentar

Oppdatering dag 17 og dagen i dag (18)

Hei alle sammen! I går var det som sagt Actic på lista. Der tok jeg Stronglift 5x5 program B.

- Squats 5x5 37,5kg

- Overhead Press 5x5 27,5kg

- Deadlift 1x5 55kg

Vektene er ikke så forferdelig tunge enda, men det begynner å komme seg. Gleder meg veldig til de er veldig tunge og at jeg merker fremgangen!!

Skulle ta 30 day shred level 2 også, men ble tur opp til svigersøster. Lite trening der :-( Men vi spiste taco, namnam :-D

 

Dagen i dag!

Blir ikke noe Actic tur i dag men skal få gjort 30 day shred level 2 etter jobb i kveld. Skal peise på så jeg får bort den dårlige samvittigheten etter at jeg ikke gjorde den i går! Gleder meg :wee:

Til nå har jeg hevve i meg 4 knekkebrød og litt saft. Straks jobb for å drikke mye kaffe og blir nok en del frukt der. Etter jobb tenker jeg at jeg steker noen egg og diverse grønnasker på sia.

 

Ha en finfin dag folkens :w00t:

Lenke til kommentar

Dag 19 og dagen i dag (20)

Hei godtfolk! I går ble det skuffende lite trening som egentlig ikke var planen. Jobb fra 9-17 og planen var så actic etter det. Men de har så fucka åpningstider, arg. Stengte tydeligvis 18 der, å jeg og Allyy sto på døren litt etter det..kjipt :-( 2 hele dager uten Actic..føles ikke godt. Menmen, dro hjem og tok 30 day shred level 2 da!

Maten jeg spiste i går var en god del knekkebrød som vanlig. Men til frokost tok jeg havregryn med frukt og spiste også litt frukt på jobb. Til kvelds lagde Allyy 5 stjernes middag. Dritgodt!! Husker ikke navnet, men var noe kjøtt og poteter og krydder, kunne spist meg ihjel!

 

I dag har jeg samme jobbtid som i går. Men etter litt etterforsking har jeg forhåpentligvis tid til Actic!! Tror det stenger 20 i dag så rekker det da. Stronglift 5x5 program A står for tur i denne omgang. Gleder meg! .-) Senere blir det 30 day shred level 2 og kanskje en tur?? Fint vær.

 

"Våknet av at sola skinte meg i tryne i morges, så har derfor en super gla dag" Diggggg :-D

 

Ha en flott dag, folkens!

Endret av Nybegynner92
Lenke til kommentar

Hei alle! Dårlig med oppdatering i det siste. Har ingen unnskyldning på det, men skal prøve å bli flinkere :-)

De siste dagene har gått til vanlig rutine med Actic og Stronglift 5x5, men har blitt sløv med 30 day shred....Skjerpings!!

På søndag ble det en kveldstur med Lovegame. Vi tuslet til "Gangsåstoppen"! Er ikke så forferdelig langt, men siden vi ikke eier retningssans eller sunn fornuft ble turen forlenget til de grader, haha! Endte på rundt 11km når vi var kommet hjem ifølge "Sportstracker" appen på tlf'en :wee:

Har gått i mye knekkebrød de siste dagene. Men i går lagde jeg, Allyy og Lovegame en god porsjon kebab, namnam!

Dagen i dag er det Actic og Stronglift 5x5 program B på lista.

- Oppvarming med roing 1km ++

- Squats 5x5 42,5kg.

- Overhead Press 5x5 30kg.

- Deadlift 1x5 60kg.

Allyy ville også prøve seg litt på dette programmet, så skal ta en gjennomgang av øvelsene med henne. Hun har trent mye Squats med 2,5kg økning hver gang, men hadde løst å prøve flere øvelser nå! Hun er på 35kg på squatn, flink :-)

 

Senere blir det Ironman 3 på kino! Lovegame er du med?? 21:10 starter den.

Skal se om jeg får tadd 30 day shred etter det. Formen er nogenlunde bra, har hatt en del mageproblemer de 2 siste dagene, men skal ikke la det stoppe meg. Føler jeg er godt i gang :w00t: Må få kjøpt meg en vekt jeg kan ha hjemme så jeg får veiet meg om morningen. Er som regel på Actic på ettermiddagen og da blir vel ikke vekten helt og fullt troverdig?

 

Ha en flott dag allemann! Kommenter og motiver meg osv, skal klare dette men setter pris på et lite eller stort push på veien :wee: Og hjelp Allyy å logge igjen!!! Hun er jo ramla helt av lasse her inne. Men hun står virkelig på da :w00t:

Endret av Nybegynner92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...