Gå til innhold

Hvordan bli kvitt "Downloader.Dyfica.B"? AVG Anti-


Anbefalte innlegg

AVG Anti-Virus System oppdager Downloader.Dyfica.B og "fjerner" det når jeg kjører programmet, men "viruset" eller downloaderen dukker opp igjen litt senere. Jeg fikk desuten også melding om en trojaner tidligere.

 

Hva skal jeg gjøre med dette? Det jeg spør om er metode eller prossedyre for å fjerne viruset, downloaderen og/eller trojaneren. :)

 

Trojan horse Downloader Dyfica.B er navnet - :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AVG Anti-Virus System oppdager Downloader.Dyfica.B og "fjerner" det når jeg kjører programmet, men "viruset" eller downloaderen dukker opp igjen litt senere. Jeg fikk desuten også melding om en trojaner tidligere.

 

Hva skal jeg gjøre med dette? Det jeg spør om er metode eller prossedyre for å fjerne viruset, downloaderen og/eller trojaneren.  :)

 

Trojan horse Downloader Dyfica.B er navnet -  :x

 

Jeg har løsningen din.

 

1: Skru av System Restore / Systemgjennoppretting

2: Restart pcen

3: Kjør siste versjon av AVG aNti-virus, nå skal den kunne kvitte seg med den.

4: Kjør siste versjon av Ad-Aware Den fjerner de siste resten av Downloader.Dyfica.B.

5: kjør begge testene igjen

6: Skru på System Restore / Systemgjennoppretting igjen

7: Restart pcen

8: Kjør testene igjen for sikkerhestsskyld

 

 

NB: Når du skrur av System Restore så ville alle tidlige punkter bli slettet og du begynner fra scartch etter restart.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Nå har jeg kjørt prosedyren du spesifiserte ovenfor. Vel, - har ikke slått på systemgjennoppretting ennå. Men jeg har ikke fått tilbake plagen foreløpig ... :o

 

Og jeg takker for hjelpen :D .

 

Men, - det er vel Ad-Aware som er medisinen her, var det nødvendig å slå av gjennomrettingspunktene? Kunne det trojanske viruset poppe opp fra lagrede gjenopprettingtidspunkt uten at jeg gjennomførte gjennoppretting?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Nå har jeg kjørt prosedyren du spesifiserte ovenfor. Vel, - har ikke slått på systemgjennoppretting ennå. Men jeg har ikke fått tilbake plagen foreløpig ...  :o  

 

Og jeg takker for hjelpen  :D .

 

Men, - det er vel Ad-Aware som er medisinen her, var det nødvendig å slå av gjennomrettingspunktene? Kunne det trojanske viruset poppe opp fra lagrede gjenopprettingtidspunkt uten at jeg gjennomførte gjennoppretting?

 

Jeg tror nok det var fordi at det skulle hindre viruset i å lage ett gjennopprettingspunkt med seg selv i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...